کد خبر : 1319804 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 00:20 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رایووایکانو - رئال مادرید

رئال مادرید برای حفظ موقعیتش در کورس قهرمانی رقابت های لالیگا در خارج از خانه به مصاف رایووایکانو می رود.

پیش بازی رایووایکانو - رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قصد دارد با روحیه ای خوب سه شنبه شب به مصاف منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا برود.

رایووایکانو


رایووایکانو با ایستادن در رتبه شانزدهم تنها 3 امتیاز با منقطه سقوط فاصله دارد و به همین علت تمامی دیدارهایش تا پایان لیگ حکم مرگ و زندگی خواهد داشت. آن ها امیدوار هستند تا در مصاف مقابل رئال دست کم 1 امتیاز کسب کنند. 1 امتیازی که می تواند در پایان لیگ به کار این تیم برای بقا بیاید.

با این حال آمار رایو مقابل رئال چیزی در حد فاجعه است. آن ها در بازی رفت مقابل این تیم دو رقمی شدند و با نتیجه 10-2 بازی را واگذار کردند. رایو در هر 5 بازی آخرش مقابل رئال شکست خورده و آمارش مقابل این تیم جای هیچ گونه دفاعی ندارد. با این حال دیدار خانگی در شرایطی که خطر سقوط نیز وجود دارد، می تواند متفاوت باشد.

رئال مادرید


4 پیروزی پیاپی در 4 دیدار اخیر به خوبی قدرت رئال را در 1 ماه گذشته نشان می دهد. با این حال زین الدین زیدان به خوبی می داند برای کسب عنوان در پایان فصل باید همین روند را تا انتها ادامه دهد. مصدومیت کریس رونالدو و غیبت او در دیدار مقابل رایو، مهم ترین مسئله نگران کننده در اردوی مادرید است.

با این حال بازگشت بیل می تواند خبر خوبی برای هواداران باشد. رئال سه شنبه شب دیدار مقابل منچسترسیتی را پیش رو دارد و ممکن است زیدان به دیگر مهره های اصلی تیمش نیز استراحت دهد و از بازیکنانی همچون ایسکو و یا خامس در ترکیب اصلی استفاده کند. کورس قهرمانی لالیگا همچنان برای رئال ادامه دارد و آن ها مطمئنا حاضر نخواهند شد این فرصت را از دست بدهند.


1104100

دیدگاه‌ها