کد خبر : 1319820 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 00:30 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - نیوکاسل

لیورپول برای ادامه روند خیره کننده اش در دیدارهای اخیر مقابل نیوکاسل قرار خواهد گرفت.

پیش بازی لیورپول - نیوکاسل
به گزارش "ورزش سه"، آنفیلد انتظار یک خوش آمد گویی گرم را از رافائل بنیتس، سرمربی نیوکاسل، خواهد داشت.

لیورپول


آمار لیورپول خود به خوبی حکایت این تیم را طی 1 ماه اخیر بیان می کند: 4 برد و یک تساوی در 5 بازی اخیر. کلوپ بهترین فرم لیورپول را طی 2 سال گذشته ایجاد کرده و هواداران این تیم امیدوار هستند که همین روند تا انتها ادامه داشته باشد. دیدار آخر هفته مقابل ویارئال در لیگ اروپا ممکن است باعث شود تا کلوپ به برخی بازیکنان کلیدی استراحت دهد اما از طرفی مصدومیت هندرسون، اوریگی و امره جان نیز دست او را برای ترکیب اصلی خالی گذاشته است.

لیورپول در 5 بازی اخیر خود مقابل نیوکاسل 2 برد، 1 تساوی و 2 شکست کسب کرده و آماری نزدیک به این تیم دارد. با این حال آن ها در هر 3 بازی اخیر خود در آنفیلد 4 گل به ثمر رسانده اند و وضعیتی استثنایی در خانه دارند.

نیوکاسل


رافائل بنیتس برای بقا در لیگ، چاره ای جز پیروزی در آنفیلد مقابل تیم سابقش ندارد. انتظار می رود تا هواداران استقبال گرمی از بنیتس در آنفیل به عمل آورند. نیوکاسل در 2 بازی اخیر خود عملکردی خوب داشته و مقابل سوانسی توانسته پیروز شود و از سیتی نیز یک تساوی با ارزش بگیرد. نیوکاسل با 29 امتیاز در رتبه نوزدهم قرار گرفته و فعلا در منطقه سقوط قرار دارد.

با این حال اختلاف کم با تیم های بالاتر، باعث شده تا امید بقا همچنان در اردوی این تیم وجود داشته باشد. دیدار مقابل لیورپول می تواند حکم مرگ و زندگی را برای نیوکاسل داشته باشد.

1104097

دیدگاه‌ها