کد خبر : 1319978 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 14:13 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

درباره کسر امتیاز با فیفا مکاتبه کرده‌ایم

رضاییان: پیروز شدیم و با گریه به رختکن آمدیم

مدیرعامل ملوانی ها می گوید روز گذشته یکی از عجیب ترین اتفاقات ورزشی رقم خورد، وقتی بازیکنان ملوان پس از پیروزی شیرین با گریه به رختکن آمدند!

رضاییان: پیروز شدیم و با گریه به رختکن آمدیم
به گزارش "ورزش سه"، مسعود رضاییان در رابطه با آخرین وضعیت ملوانی ها پس از پیروزی در برابر سایپا و همینطور خطر کسر امتیاز این تیم به گفتگو پرداخت. او درباره پیروزی در بازی روز گذشته گفت: به عقیده من روز گذشته بغض ملوان همه جوره ترکید، در زمین، در آسمان، روی سکوها، در رختکن و ...، این اولین باری بود که می دیدم تیمی در زمین پیروز می شود و سه امتیاز شیرین را کسب می کند اما به جای شادی و پایکوبی بازیکنان با گریه به رختکن می آیند، به هرحال همه در غم از دست دادن مهرداد بودیم و خدا را شکر که توانستیم در این بازی شرمنده او نشویم.

رضاییان درباره ناکامی های ملوان در این بازی می گوید: متاسفانه امسال ملوان ناکامی های زیادی داشت، ما در لیگ پانزدهم سابقه خوشحالی کمی داشتیم، مصدومیت آرش افشین و از دست دادن او، جدا شدن فرزاد حاتمی و سرگئی پاشنکو به دلیل بی پولی، پارگی رباط صلیبی احمد آهی، ناداوری ها و در حال حاضر هم از دست دادن مهرداد داغ هایی بود که ملوان در لیگ امسال دید که امیدوارم از این به بعد بتوانیم موفقیت و کامیابی را به تیم تزریق کنیم.

او ادامه داد: خیلی وقت بود که منتظر این پیروزی بودیم که مهرداد به داد ما رسید و به ما کمک کرد، از طرفی هم الحق مردم انزلی برای تیم مایه گذاشتند و در همه حال از ما حمایت کردند، امیدوارم با تلاش همه عوامل تیم بتوانیم این مردم را خوشحال کنیم و باعث شویم ملوان به جایگاهی لیاقتش را دارد برسد.
مدیرعامل ملوانی ها در رابطه با انگیزه های این تیم در بازی روز گذشته گفت: به هرحال باید قبول کنیم فوتبال ایران بیشتر از اینکه پیرو قاعده و منطق باشد، تابع احساس است، اتفاق اخیر هم باعث شد تا نهرهای کوچک انگیزشی بازیکنان ملوان به یکدیگر پیوند بخورد و تبدیل به دریای خروشانی شود و حریف را غرق کند. ایرانی ها همیشه نشان داده اند که اگر انگیزه باشد خیلی کارها می توانند بکنند. بازی دیروز هم برای ما یک جنگ واقعی بود.

وی در رابطه با خطر کسر امتیاز مربوط بدهی بازیکنان خارجی ملوان گفت: مسئله خطر کسر امتیاز مربطو به شاکایت قدیمی پاشنکو است، اتفاقاتی که در زمان مالک های قبلی پیش آمد و گریبان تیم را گرفته است، متاسفانه ملوان را کسی تحویل نداد و در حقیقت واگذار نشد، این تیم پس از هر مالک روی زمین گذاشته شد، کسانی که بدهی های سنگین این تیم را هم بالا آورده اند حاضر به همکاری نیستند.

او در این رابطه ادامه داد: بهرحال فیفا به ما مهلت داده بود و ما نیز تقاضای زمان کرده ایم، اتفاقی که در مورد زوران نیز افتاد، درباره او هم گفتم با توجه به تغییر مدیریت نیاز به بررسی این موضوع است و ممکن است بازیکن بیاید و مذاکره دوباره کنیم. درباره پاشنکو هم مکاتبه کردیم تا وارد فاز جدیدی شویم.

دیدگاه‌ها