کد خبر : 1320097 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 19:23 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 2 - 2 نیوکاسل

توقف لیورپول مقابل نیوکاسل در آنفیلد

لیورپول با کسب تساوی 2-2 مقابل نیوکاسل نتوانست به روند خیره کننده خود در 1 ماه اخیر ادامه دهد.

توقف لیورپول مقابل نیوکاسل در آنفیلد
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در روز بازگشت رافائل بنیتس به آنفیلد و البته شوک دوپینگ ساخو، به مصاف نیوکاسل رفت.

بازی را لیورپولی ها بسیار تهاجمی آغاز کردند و موفق شدند در همان ابتدا و در دقیقه 2 دروازه نیوکاسل را باز کنند. دنیل استوریج، روی پاس مورنو و حرکت تماشایی خود، موفق شد با ضربه ای تمام کننده دروازه حریف را باز کند تا لیورپول با یک گل پیش بیفتد.

1104421

پس از این گل زودهنگام بازی آهنگ آرام تری به خود گرفت و دو تیم سعی کردند تا بیش تر به کنترل بازی بپردازند. نیوکاسلی ها نیز علی رغم اینکه به امتیاز از این بازی نیاز داشتند، سعی کردند تا احتیاط را در آنفیلد در دستور کار خود قرار دهند.

با این حال در دقیقه 30 کار برای رافائل بنیتس بسیار دشوار شد. بار دیگر روی پاس مورنو این بار نوبت به آدام لالانا رسید تا گلزنی کند. هافبک انگلیسی با یک کنترل خوب و ضربه ای سریع موفق شد برای بار دوم دروازه نیوکاسل را باز کند تا خیال کلوپ از کسب یک پیروزی خانگی دیگر راحت شود.

نیمه اول در ادامه شاهد اتفاق خاصی نبود تا لیورپول با همان دو گل با پیروزی به رختکن رود.

1104420

نیمه دوم اما به طور متفاوتی آغاز شد. شاگردان بنیتس که چیزی برای از دست دادن نداشتند سر و پا حمله شدند تا بتوانند آخرین امیدهای خود را برای بقا در لیگ برتر جست و جو کنند. در دقیقه 48 نیوکاسل موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. حرکت ورنون آنیتا با پاس او برای پاپی سیسه، مهاجم فرصت طلب نیوکاسل، همراه شد تا این بازیکن با ضربه خود دروازه مینیوله را باز کند تا نیوکاسل یکی از گل های خورده را خیلی زود جبران کند.

پس از این گل شاگردان بنیتس همچنان به فوتبال تهاجمی خود ادامه دادند. هر چند لیورپول مالکیت توپ را عهده دار بود اما بازیکنان نیوکاسل در فاز تهاجمی خطرناک تر نشان می دادند.

در دقیقه 60 جو آلن می توانست با ضربه خود کار نیوکاسل را تمام کند اما دروازه بان نیوکاسل با واکنشی تماشایی تیمش را در بازی حفظ کرد.

در دقیقه 66 اما سرانجام بنیتس موفق شد بازگشت تیمش را کامل کند. روی یک ضد حمله خطرناک و اشتباه مدافعان لیورپول درون محوطه جریمه، جک کولبک موفق شد با شوت خود کار را تمام کند تا نیوکاسل بازی 2-0 باخته را با تساوی 2-2 عوض کند.

1104422

پس از این گل حملات لیورپولی ها بار دیگر از سر گرفته شد اما شاگردان کلوپ که دیدارهای پرفشار زیادی را پشت سر گذاشته بودند، از توانایی لازم برای حمله کردن برخوردار نبودند. در نهایت تلاش دو تیم در ادامه بازی سرانجامی نداشت تا نیوکاسل موفق شود با کسب یک تساوی 2-2، یک امتیاز ارزشمند از آنفیلد برای بقا کسب کند.

دیدگاه‌ها