کد خبر : 1320351 | 05 اردیبهشت 1395 ساعت 17:49 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

هم استقلالی ها سنگ زدند و هم پرسپولیسی ها

تهامی: بازی باید در غدیر برگزار می‌شد

ابراهیم تهامی می گوید بازی بین پرسپولیس و استقلال همیشه جنگ روانی دارد اما این جنگ تنها در زمین است و ما بیرون از زمین رفیق هستیم.

تهامی: بازی باید در غدیر برگزار می‌شد
به گزارش"ورزش سه"، ابراهیم تهامی مربی تیم استقلال اهواز در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اتفاقات عجیب بازی تیمشان برابر پرسپولیس و دیگر موضوعات سخن گفت.

سنگ پرانی از ابتدای بازی بود

از همان ابتدا که اتوبوس پرسپولیس وارد ورزشگاه شد متاسفانه تماشاگران سنگ زدند، من و بقیه اعضا کمک کردیم تا بازیکنان به رختکن بروند و پس از آن که به زمین رفتند تعداد سنگ ها بیش تر شد. بازی بین پرسپولیس و استقلال همیشه جنگ روانی دارد اما این جنگ تنها در زمین است و ما بیرون از زمین رفیق هستیم.

بهترین دوستان من پرسپولیسی هستند

من متاسفم  برای کسی که خدارا فراموش کرده و شایعه کرد که من با یکی از مسئولان پرسپولیس درگیری داشتم. این خبرها خبرهای خوبی نیست. بهترین دوستان من پرسپولیسی ها هستند، از علی کریمی،میناوند، شاهرودی، باقری،پیروانی،پنجعلی و ...من نمی دانم چه کسی این صحبت را مطرح کرده است و انتظار داشتم از پرسپولیسی ها این شایعه را تکذیب می کردند.

هم استقلالی ها سنگ زدند هم پرسپولیسی ها

 من حقایق را می گویم، هم تماشاگران استقلال اهواز بسیار سنگ زدند و هم تماشاگران پرسپولیس. شما دیدید پرسپولیسی ها حرمت عادل کلاه کج را هم نگه نداشتند و به او سنگ زدند.

بازی باید درغدیر برگزار می شد

پرسپولیس تیم بزرگی است و تماشاگر زیاد دارد و ما هم تماشاگر داشتیم، اگر بازی در غدیر برگزار می شد هیچ مشکلی پیش نمی آمد و حرمت استان خوزستان حفظ می شد.

گفته بودم سقوط می کنیم

من 14- 15 هفته پیش گفته بودم که 15 م هم نمی شویم و سقوط می کنیم، شاید بعضی ناراحت شدند اما من منطقی حرف زدم. همه برای استقلال اهواز بد عمل کردند از مالک باشگاه تا بقیه اعضا، نباید می گذاشتند این تیم بدون هیچ امکاناتی به لیگ برتر بیاید. اگر بخواهد فوتبال ما با این روش جلو برود روزی خواهد رسید که تمام تیم های آسیایی مارا چه در رده باشگاهی و چه ملی خواهند برد.

جوانان خوبی داریم

تیم ما جوانان بسیار خوبی دارد از علی هلیچی، پاک پرور، حسین ساکی گرفته شده تا رضا ایار، حسین بهرامی و احسان مرادیان که می توانند در لیگ برتر بازهم حاضر باشند.

دیدگاه‌ها