کد خبر : 1320358 | 05 اردیبهشت 1395 ساعت 18:27 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی ناامید کننده شاگردان ونگر

ساندرلند 0-0 آرسنال؛خداحافظی‌رسمی باقهرمانی

دیدار تیم های ساندرلند و آرسنال لحظاتی پیش با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا اندک شانس های قهرمانی آرسنال نیز از بین برود.

ساندرلند 0-0 آرسنال؛خداحافظی‌رسمی باقهرمانی
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که روز گذشته جایگاه سومی خود را پس از برتری سیتی بر استوک از دست رفته می دید، برای پس گرفتن رتبه سومی به زمین ساندرلند آمده بود. میزبان که در رده 18 قرار داشت و برای بقا می جنگید، پس از برد روحیه بخش برابر نوریچ قصد داشت روند رو به رشدش را با پیروزی بر آرسنال ادامه دهد.

بازی از سوی هر دو تیم متعادل آغاز شد و تا دقیقه 20 شاهد خطرات آنچنانی روی دروازه ها نبودیم. دقیقه 21 سرانجام اولین موقعیت جدی بازی را ساندرلند رقم زد. ضربه آزاد فن آنهولت با بدشانسی این بازیکن به تیر افقی برخورد کرد تا ساندرلند از دستیابی به گل باز ماند.

دقیقه 35 ساندرلند می توانست صاحب یک ضربه پنالتی شود اما برخورد توپ به دستان مرتساکر را مایک دین پنالتی تشخیص نداد. کمی بعد آرسنال توسط آیوبی فرصت گلزنی به دست آورد اما مدافع ساندرلند به کمک دستان خود مانع از رسیدن توپ به دروازه شد ولی بازهم داور اعتقادی به پنالتی نداشت. آرسنال روی حرکات سانچز یکی دو بار دیگر نیز خطرساز شد اما در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.


1104839

نیمه دوم نیز روند نیمه اول را داشت و توپ مدام روی دروازه ها بود ولی به ندرت شاهد خلق موقعیت های خطرناک بودیم. دنی ولبک نیمه دوم به زمین آمد تا بلکه شرایط را به نفع توپچی ها عوض کند و همین بازیکن در 10 دقیقه پایانی دو بار با شوت های خود خطرساز شد اما مانونه اجازه ورود توپ به دروازه ساندرلند را نداد.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا آرسنال با امتیازی برابر با سیتی و به دلیل تفاضل گل پایین تر، در رده چهارم قرار بگیرد و ساندرلند نیز برای بقا چشم به 4 بازی باقیمانده خود داشته باشد.

دیدگاه‌ها