کد خبر : 1320411 | 05 اردیبهشت 1395 ساعت 20:52 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: مساوی کم‌تر از برد نبود

سرمربی ذوب‌آهن می گوید امروز از دیدن چهره خسته بازیکنان خجالت زده شدم. با تمام وجود بازی کردند و این برای من کمتر از برد نبود.

گل‌محمدی: مساوی کم‌تر از برد نبود
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با صبای قم گفت:

این نتیجه کم تر از برد نبود

بازی خوبی بود. هر دو تیم برای برد تلاش زیادی داشتند و نشان دادند به تساوی راضی نیستند. بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و می توانستیم بعد از آن هم گل بزنیم ولی متاسفانه در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم . نیمه خوبی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان انگیزه زیادی داشتند و خوب تمام کردند ولی به مرور زمان خستگی بازیکنان ما خودش را نشان می داد. چهارشنبه هفته گذشته در آسیا بازی کردیم اما مسیر دو ساعته عمان را 15 ساعت در راه بودیم و به سختی به اصفهان رسیدیم که موجب خستگی تیم شد. دو روز تمرین داشتیم ولی بازیکنان امروز از تمام توان مایه گذاشتند. امروز از دیدن چهره خسته بازیکنان خجالت زده شدم. با تمام وجود بازی کردند و این برای من کمتر از برد نبود. وقتی با این توان بازی می کنند جای خوشحالی دارد.

یک سری مشکلات داریم

دست تک تک نفرات تیمم را می بوسم. راه سختی در پیش داریم. شرایط ما حساس و سخت است و انتظار حمایت بیشتر از کارخانه و باشگاه ذوب آهن را داریم. یک سری مشکلات داریم که دوست ندارم راجع به آن حرفی بزنم. در جلسات با آذری و هیئت مدیره مشکلات را می گویم ولی در این شرایط سخت ما را پشتیبانی کنند.

از موقعیت ها استفاده نکردیم

ما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم ولی تیم حریف هم دونده، جنگنده و خوبی است که ما را تحت فشار گذاشت ولی در هر صورت پاس اشتباه بازیکنان ما نشان دهنده خستگی نفراتمان بود. کارمان سنگین است و امیدوارم نتایج بهتری کسب کنیم.

نتایج لیگ جای انتقاد ندارد

قبول دارم در آسیا و لیگ مثل هم نیستیم. انگیزه بازیکنان در آسیا، لیگ و جام حذفی متفاوت است. برای تیم ایرانی بودن در سه جام خیلی سخت است که در آُسیا سرگروه شوند و در لیگ و جام حذفی به موفقیت برسند دیده نشده است. تیم ما جوان و جویای نام است. اگر بخواهیم قهرمان جام حذفی شویم، در آسیا موفق کار کنیم و در لیگ اول یا دوم شویم انتظار تقریبا زیادی است. گل های زیادی نزدیم و خوردیم ولی نتایج لیگ خیلی طبیعی است و جای انتقاد زیادی ندارد.به دور از هرگونه تعصب می گویم در سه بازی باقی مانده با شرافت بازی خواهیم کرد.

می توانیم سهمیه آسیایی بگیریم

تمام تلاشمان را برای چهارم شدن خواهیم کرد و تصور نمی کنیم چون در سه جام هستیم باید یک جام را بی خیال شویم. در سه بازی باقی مانده لیگ با تمام وجود بازی می کنیم تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم ولی در غیر اینصورت نیز چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی شود. با این وجود می توانیم در جام حذفی نیز قهرمان شویم و سهمیه آسیایی بگیریم.

بازی تیم حریف کارمارا سخت کرد

زمان 10 نفره شدن هم بازیکنان ما امروز تلاش کردند و این سعی بازیکنان من را غافلگیر کرد.شرایط بازی ایجاب می کند چه تعویضی داشته باشیم. ما سعی کردیم از جناحین استفاده خوبی داشته باشیم و ضربات ایستگاهی را با برنامه بزنیم. حریف از بازی مستقیم و گرفتن توپ های سوم استفاده می کرد. اینگونه بازی کردن کار ما را سخت می کند و مقابله با آن انرژی می خواهد ولی با خستگی بازیکنان ما این کار سخت بود. اگر ما خستگی را نداشتیم و سرحال تر بودیم انتقال توپ به خط حمله را بهتر انجام می دادیم ولی در نقاط کور زمین ارسال های توپ خوبی نداشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها