کد خبر : 1320578 | 06 اردیبهشت 1395 ساعت 14:11 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر را جدی می گیریم

مظاهری: گل صبا آفساید بود

از نظر رشید مظاهری، گل صبا به ذوب آهن در موقعیت آفساید به ثمر رسید. گلی که باعث شد ذوب آهن از کسب سه امتیاز محروم شود.

مظاهری: گل صبا آفساید بود
محمدرشید مظاهری در چند بازی اخیر ذوب آهن، به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا موفق بوده. این دروازه بان ملی پوش که مقابل صبا یک گل دریافت کرد در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" معتقد است که گل صبا آفساید بوده. مظاهری می گوید:« وقتی فرشید باقری قصد داشت ضربه سر خود را بزند، امیرحسین صادقی از همه بازیکنان به من نزدیکتر بود. او جلوی مرا گرفت و دیدم را کور کرد. به همین دلیل معتقدم نقش بسیاری در به ثمر رسیدن گل صبا داشت و کمک داور باید پرچم می زد و گل را مردود اعلام می کرد.»

مظاهری درباره بازی مقابل صبا هم صحبت می کند:« بازی نزدیکی بود. ما موقعیت هایی داشتیم و می توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما صبا هم حریف قدرتمندی بود. آنها آمده بودند تا با امتیاز از زمین خارج شوند. البته ما اگر بدشانس نبودیم می توانستیم سه امتیاز را بگیریم و در کورس باقی بمانیم.»

 مظاهری در  پایان می گوید:« باید در سه بازی آینده تمام امتیازها را کسب کنیم. هر چند کسب سهمیه آسیا از لیگ برتر کمی سخت شده اما این دلیل نمی شود که ما لیگ برتر را جدی نگیریم، با تمام وجود برای کسب سهمیه تلاش می کنیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.. برای جام حذفی هم خیلی امیدوارم که قهرمان شویم. درست مثل فصل قبل که قهرمان شدیم و به آسیا رفتیم.»

دیدگاه‌ها