کد خبر : 1320862 | 07 اردیبهشت 1395 ساعت 15:42 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل جالب میداوودی و شهباززاده

مهاجمان استتقلال و سایپا برای بازی روز پنجشنبه یک آمار جالب دارند و آن این است که هر دو سابقه بازی در تیم حریف را دارند.

تقابل جالب میداوودی و شهباززاده
به گزارش "ورزش سه"، میداوودی که با بازی در تیم فوتبال استقلال اهواز به فوتبال ایران معرفی شد، سابقه بازی در استقلال در لیگ یازدهم و دوازدهم را دارد، بازیکنی که به خاطر تکنیک بالا و گل های فانتزی اش خیلی زود به یک بازیکن محبوب در بین هواداران این تیم تبدیل شد اما در لیگ دوازدهم که امیرقلعه نویی سرمربی استقلال شد هرگز به شکل بازی این بازیکن اعتقادی نداشت و او مجبور شد با آلومینیوم هرمزگان قرارداد امضا کند و در لیگ سیزدهم  هم به تیم تازه لیگ برتری شده استقلال خوزستان رفت.  او در نیم فصل تا آستانه پیوستن به تیم سابقش هم پیش رفت که البته با مخالفت مدیران سایپا روبرو شد.

میداوودی اما در این فصل کمتر فرصت بازی کردن در ترکیب ثابت سایپا را پیدا کرده است اما موفق شده است آمار خوبی از خود به جای بگذارد. او در مجموع در 20 بازی 1315 دقیقه برای سایپا به میدان رفته است و موفق شده 4 گل برای تیمش بزند که آمار بدی برای او در مدیوم لیگ ایران محسوب نمی شود.

اما سجاد شهباززاده بازیکنی بود که از ذوب آهن اردیبل خیلی زود مورد توجه استعداد یاب های سایپا قرار گرفت. شهباززاده سابقه 4 فصل حضور در سایپا دارد و در این مدت موفق شد 90 بازی برای این تیم انجام بدهد و البته 20 گل هم زد. او در پایان لیگ سیزدهم تصمیم گرفت سایپا را به مقصد استقلال ترک کند.

شهباززاده در این فصل تنها 6 گل زده است که آمار خوبی در گلزنی محسوب نمی شود اما یک بازیکن کاملا موثر در ترکیب استقلال نشان داده است تا جایی که حتی آمار ضعیف گلزنی اش هم باعث نیمکت نشینی اش نشده است.

دیدگاه‌ها