کد خبر : 1320890 | 07 اردیبهشت 1395 ساعت 17:01 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده:

استقلال باید برابر سایپا به فکر تفاضل گل باشد

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد قهرمانی برای این تیم هرگز دور از دسترس نیست.

استقلال باید برابر سایپا به فکر تفاضل گل باشد
به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده در مورد پیروزی استقلال یک هفته بعد از شکست برابر پرسپولیس می‌گوید: این اتفاق خوبی است که کادرفنی استقلال توانستند خیلی زود از شرایط شکست بازیکنانش را خارج کند و این برد خوب را به دست بیاورد.

او در مورد اینکه استقلال می‌توانست بیشتر به فولاد گل بزند هم می‌گوید: متاسفانه این ایرادی است که استقلال دارد چراکه این تیم می‌توانست با گل‌هایی که به فولاد می‌زند از نظر تفاضل گل اوضاعش را بهتر کند و در انتظار لغزش پرسپولیس باقی بماند. به هر حال شرایط لیگ طوری است که تفاضل گل در پایان فصل می‌تواند خیلی برای تیم‌ها مهم باشد.

مدافع اسبق استقلال اعتقاد دارد قهرمانی برای این تیم دور از دسترس نیست: طبیعی است پرسپولیس چون 3 امتیاز بیشتر دارد، شانسش برای قهرمانی بیشتر است اما جبران 3 امتیاز کار دور از دسترسی نیست همانطور که پرسپولیس زمانی 12 امتیاز از استقلال عقب بود و این تیم را در صدرجدول گرفت.

پاشازاده اعتقاد دارد استقلال باید با گل‌های بالا سایپا را شکست دهد: من فکر می‌کنم این بهترین فرصت است که استقلال بتواند با تعداد گل‌ بالا سایپا را شکست دهد تا تفاضلش بهتر شود و بتواند امیدوار  به لغزش پرسپولیس باقی بماند.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال سایپا را می‌برد یا نه هم گفت: اگر استقلال مثل بازی با فولاد تهاجمی و سرعتی بازی کند، بدون تردید سایپا را شکست خواهد داد و من امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها