کد خبر : 1321142 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 17:05 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: هنوز شانس آسیایی شدن داریم

سرمربی صبای قم معتقد است هنوز می‌توانند سهمیه آسیایی کسب کنند.

دایی: هنوز شانس آسیایی شدن داریم

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی برابر سیاه جامگان گفت: فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. با توجه به شرایط جدول و اینکه تیم سیاه جامگان برای فرار از سقوط می‌جنگد و همچنین در دو هفته اخیر تراکتورسازی را شکست داده و مقابل سایپا به تساوی رسیده است ما کار سختی خواهیم داشت.

 

او ادامه داد: صبا نیز به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول است و ما نیز مثل سیاه جامگان فقط به 3 امتیاز نیاز داریم. بنابر این با تمام توان به مصاف سیاه جامگان می رویم تا به پیروزی رسیده و در جدول صعود داشته باشیم.

 

سرمربی صبای قم اضافه کرد: در سه بازی آخر لیگ با تمام وجود بازی می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. با تمام احترام به سیاه جامگان، آنها بازی سختی مقابل ما خواهند داشت و مطمئنا ما برای 3 امتیاز سعی تلاش می‌کنیم.

 

دایی در مورد شانس کسب سهمیه آسیایی توسط صبا گفت: همه چیز دست خدا است. اگر سه بازی آینده را ببریم شانس آسیایی شدن داریم. باید 3 بازی را ببریم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 

او خاطرنشان کرد: من روزهای خوبی با تیم صبا مخصوصا بچه‌های این تیم داشتم. از ابتدای فصل شرایط سختی با این تیم گذراندیم. اگر وضعیت آماده‌سازی خوبی داشتیم نتایج بهتری می‌گرفتیم. بازیکنان راحت هستند و با مدیر عامل باشگاه راحت کار می‌کنند ولی مشکلاتی در تیم ما وجود دارد که باید حل شود تا این باشگاه روی پا بایستد و در سال‌های آینده موفق شود.

دیدگاه‌ها