کد خبر : 1321609 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 13:55 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: به حمایت هواداران نیاز داریم

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید عنوان کرد که آنها در بازی برگشت چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی به حمایت هواداران نیاز دارند.

زیدان: به حمایت هواداران نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازی برگشت، چهارشنبه شب در برنابئو برگزار خواهد شد. حال زیدان از هواداران خواست تا از تیم حمایت کنند زیرا آنها به این حمایت نیاز دارند.


او گفت:" عملکردمان خیلی خوب بوده و تیم در مسیر درستی قرار دارد. از عملکردمان راضی هستیم ولی کمبودهای زیادی داریم. تنها چند بازی باقی مانده ولی به انرژی و حمایت زیادی لازم داریم. روی کاری که می‌خواهیم انجام دهیم تمرکز کنیم. این چهار مها خیلی سریع گذشت.


تقابل با سوسیداد هم یک فینال دیگر است. در حال حاضر آنها تمام تلاششان را خواهند کرد ولی باید به خوبی برای آن بازی آماده شویم. باید هر 3 روز بازی کنیم و خیلی کار سختی خواهیم داشت. آنها حریف سرسختی هستند، یک تیم خوب ولی ما آماده هستیم.


سیتی؟ کاری که می‌دانیم انجام خواهیم داد. گزینه ای به جز پیروزی وجود ندارد. بازی با تساوی به پایان رسیده و ما باید برای پیروزی گل بزنیم. در حال حاضر فقط به سوسیداد فکر می‌کنم. پس از آن بازی، به حمایت هواداران نیاز داریم که همیشه با بازیکنان رابطه خوبی داشته اند و به این رابطه ادامه خواهند داد. ما یک قدم با فینال فاصله داریم."

دیدگاه‌ها