کد خبر : 1322785 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 18:53 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی:می‌خواهیم قدرتمان رابه‌رخ آسیابکشیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:ذوب آهن باشگاه بزرگی در فوتبال ایران است و در بازی برابر النصر می خواهیم قدرت خود را در آسیا نشان دهیم و از نام ذوب آهن دفاع كنیم.

گل‌محمدی:می‌خواهیم قدرتمان رابه‌رخ آسیابکشیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، یحیی گل محمدی روز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم النصر عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تشكر از میزبانی تیم الاهلی امارات برای برگزاری این دیدار افزود: ما از گروه خود صعود و امتیاز لازم را كسب كرده ایم و می خواهیم كیفیت فوتبال خود را ارائه كنیم و من به بازیكنانم افتخار می كنم.


وی افزود: ما بازی حساسی در پیش رو داریم و فردا باید مثل بازی رفت خوب بازی كنیم و این بازی برای تیم ما خیلی مهم است، چون می خواهیم قدرت خود را در آسیا نشان دهیم و البته النصر هم حریف خطرناكی است.


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در باره استفاده از بازیكنان ذخیره در دیدار فردا گفت: همه بازیكنان ما خوب هستند و نمی خواهیم فردا بازنده میدان شویم.
وی گفت: ما تیم جوانی هستیم و قدم به قدم بهتر شده ایم و می خواهیم از نام ذوب آهن دفاع كنیم زیرا این باشگاه نام بزرگی در فوتبال ایران است.
گل محمدی گفت: در مرحله بعد دوست دارم با تیم العین امارات بازی كنیم زیرا در این صورت یك بازی خانگی داریم اما بازی با الاهلی عربستان باعث می شود كه یك بازی در عمان داشته باشیم و بنابراین بهتر است با العین بازی كنیم.


دیدار دو تیم فردا ساعت 21:45 در دُبی امارات عربی متحده برگزار خواهد شد.
صعود ذوب آهن پیش از این به مرحله حذفی این دوره از رقابت ها قطعی شده است.

دیدگاه‌ها