کد خبر : 1323656 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 17:09 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

نوریچ 0-1 منچستریونایتد

پیروزی دشوار منچستریونایتد در خانه نوریچ

دیدار تیم های نوریچ و منچستریونایتد لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت تا امیدهای شاگردان فان خال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان زنده بماند.

پیروزی دشوار منچستریونایتد در خانه نوریچ

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد برای کسب سهمیه و نزدیک تر شدن به جایگاه چهارمی سیتی نیاز به برد برابر نوریچ داشت و نوریچی ها نیز که برای بقا می جنگیدند با حمایت هوادارنشان به قصد پیروزی بر شیاطین سرخ به میدان آمده بودند.

 

 

بازی را نوریچ بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی روی ضربه سر ژرومه می توانست از یونایتد پیش بیفتد اما بازهم این دخیا بود که با پا مانع ورود توپ به دروازه شد تا آه از نهاد هواداران نوریچ بلند شود. یونایتد کمی بعد به این حمله واکنش نشان داد و می توانست توسط ماتا به گل برسد.

پاس خوب رونی درون محوطه جریمه به ماتا رسید اما دخالت به موقع مدافعان نوریچ باعث شد تا این خطر دفع شود. در ادامه، یونایتدها روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر اسمالینگ تا آستانه گلزنی نیز پیش رفتند اما توپ با اختلاف اندکی به بیرون رفت. نوریچ نیز یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر به دست آورد که نتیجه ای نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد. مصدومیت نگران کننده دارمیان نیز یکی از حوادث مهم نیمه اول بود.

 

 

نیمه دوم را یونایتد بهتر آغاز کرد اما به تدریج بازی متعادل تر شد. پس از چند خطر نه چندان جدی، یونایتدها مزد تجربه خود را گرفته و در دقیقه 73 به گل دست یافتند. پاس عمقی بلند والنسیا، بیرون محوطه جریمه نوریچ به وین رونی رسید و او هم با جا گذاشتن مدافع مستقیمش، توپ را به ماتا رساند و این بازیکن نیز با ضربه پای چپی دقیق خود حساب کار را 1-0 به سود یونایتد کرد. یک دقیقه بعد نوریچ می توانست به گل تساوی دست یابد اما ضربه سر ژرومه بی دقت بود و با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

تلاش نوریچ برای زدن گل تساوی در دقایق باقیمانده نتیجه ای نداشت و این بازی با تک گل ماتا، 1-0 به سود منچستریونایتد به اتمام رسید. شیاطین سرخ با این برد، 63 امتیازی شده و به یک امتیازی سیتی رسیدند. نوریچ هم 31 امتیازی و در رده نوزدهم باقیماند.

دیدگاه‌ها