کد خبر : 1323760 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 22:35 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: مجبوریم این شکست را بپذیریم

سرمربی دورتموند معتقد است تیمش برتر از حریف بوده اما از فرصت‌هایش استفاده نکرده است.

توخل: مجبوریم این شکست را بپذیریم

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله یک هفته به پایان فصل جاری بوندسلیگا بروسیا دورتموند که با کسب نتایجی قابل توجه نزدیکترین رقیب بایرن به شمار می‌رفت، مقابل تیم انتهای جدولی اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 1 بر 0 مغلوب شد.

 

بعد از پایان این مسابقه توماس توخل گفت:" ما شروع خوبی در بازی نداشتیم و برای پیدا کردن فضاهای خالی حسابی به دردسر افتاده بودیم. در واقع قصد داشتیم حریف را از دروازه‌مان دور نگهداریم، اما برعکس شد و کار به جایی رسید که موقعیت‌های استانداردی در اختیارشان قرار گرفت که برای دفاع کردن در مقابل این شرایط بیچاره شدیم.

 

 

 

بعد از دریافت گل کمی بهتر و سرعتی‌تر شدیم و توانستیم حریف را تحت فشار بگذاریم. تعویض‌هایی تاکتیکی در دستور کار قرار دادیم و کاملا به بازی مسلط شدیم، بطوریکه اینتراخت به نظر می‌رسید دیگر هیچ فرصتی نداشت، به واسطه اوبا شانس خیلی خوبی هم برای کشاندن کار به تساوی داشتیم و بعد از آن هم موقعیت‌های خوب دیگری در منطقه یک‌شانزدهم ایجاد کردیم، اما در نهایت از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و موفق به باز کردن دروازه حریف نشدیم.

به این ترتیب، هم اینتراخت برتری‌ای را که نیاز داشت به دست آورد تا یک چنین مسابقه‌ای را ببرد. ما از این شکست خشنود نیستیم، اما می‌توانیم و باید آن را بپذیریم."

دیدگاه‌ها