کد خبر : 1323850 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 12:17 | 23.6K بازدید | 5 دیدگاه

رحمتی باتجربه یا اخباری جوان

رحمتی یا اخباری؛ مرد شماره یک آزادی کیست؟

حساس ترین بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر امروز در حالی میان تیم های اول و چهارم جدول برگزار می شود که بسیاری گلرهای این دو تیم را مردان اول بازی معرفی می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و تراکتورسازی عصر امروز در جدالی حساس و سرنوشت ساز که برای هر دو طرف از اهمیت خاصی برخوردار است به مصاف هم می روند. جدالی که مهره های حاضر در مستطیل سبز می توانند تعیین کننده سرنوشت تیم های خود در مسیر قهرمانی و کسب سهمیه باشند.


با نگاهی به لیست نفرات حاضر در ترکیب دو تیم بسیاری از اهالی فوتبال نقش گلرهای استقلال و تراکتورسازی را در تعیین نتیجه این بازی از همه مهم تر تلقی کرده و سید مهدی رحمتی و محمدرضا اخباری را مردان اول دیگ جوشان آزادی می دانند به خصوص سید مهدی رحمتی که به خاطر اختلافات چند سال اخیرش با سرمربی تراکتورسازی انگیزه های زیادی دارد.با این تفاسیر هر دو دروازه بان امیدوارند امشب به مرد شماره یک آزادی تبدیل شوند، کاری بس دشوار که می تواند بر میزان محبوبیت آنها بیافزاید.
سیدمهدی رحمتی؛ تسویه حساب قدیمی


کاپیتان و مرد شماره یک استقلال امروز برای چهارمین بار در فصل جاری مقابل امیر قلعه نویی و تیم هایش قرار می گیرد که ماحصل بازی های قبلی دو برد و یک تساوی برای این بازیکن و خوردن تنها یک گل از شاگردان امیر قلعه نویی بود تا بسیاری خرده حساب های قبلی او با مربی سابقش را تسویه حساب شده قلمداد کنند اما گویا اختلافات رقم خورده میان رحمتی و قلعه نویی به این آسانی حل و فصل نمی شود و تسویه حساب ها همچنان ادامه دارد. رحمتی که بدون شک در این فصل یکی از ستاره های استقلال و پرویز مظلومی بوده تا این تیم همچنان بر صدر جدول تکیه زده و مدعی قهرمانی باقی بماند خیلی دوست دارد در چهارمین تقابل با تیم های قلعه نویی باز هم برنده از میدان خارج شود چون این بار با تمام بازی های قبلی متفاوت است و نه تنها بر میزان محبوبیت او نزد هواداران خواهد افزود بلکه با ناکام گذاشتن تراکتوری ها مانع حضور قلعه نویی و شاگردانش در آسیا سال آینده خواهد شد.
محمدرضا اخباری؛ سکوی پرش


محمدرضا اخباری را بسیاری سرمایه اصلی گلری ایران در سال های آتی می نامند. دروازه بانی که کارلوس کی روش هم روی حضورش در تیم ملی حساب خاصی باز کرده و در یک سال گذشته همواره این بازیکن را دعوت کرده است. مرد شماره یک تبریزی ها فصل جالب توجهی را در دیار سهند تجربه کرد چون بعد از شروه نه چندان امیدوارکننده با این تیم در نیم فصل دوم به یکباره ورق برایش برگشت و زیر نظر قلعه نویی توانست دوباره خودی نشان بدهد به خصوص در بازی های لیگ قهرمانان آسیا که با تیمش به عنوان صدرنشین گروه برای اولین بار تراکتور را به جمع تیم های برتر قاره رساند. اخباری خوب می داند درخشش در بازی امشب برابر استقلال می تواند سکوی پرشی برای او در راه رسیدن به پیراهن ثابت تیم ملی باشد چون هنرنمایی در ورزشگاه مملو از جمعیت در آزادی بازتاب بسیار زیادی خواهد داشت ضمن این که او کری های خاص میان دروازه بان های حاضر در لیگ را نیز تا حدوی به سود خود به اتمام می رساند.

دیدگاه‌ها