کد خبر : 1324028 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 20:27 | 141.1K بازدید | 0 دیدگاه

به زودی نقاب‌های بازیکنان برداشته می‌شود؛

قلعه‌نویی: در تبریز باختیم اما ادا درنیاوردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به زودی نقاب‌های بازیکنان برداشته می‌شود ولی من به مظلومی تبریک می‌گویم که به جوانان بازی داد.

قلعه‌نویی: در تبریز باختیم اما ادا درنیاوردیم

به گزارش "ورزش سه"،  برد 3 بر 2 تراکتور سازی تبریز مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی ضمن اینکه دست استقلال را از قهرمانی کوتاه کرد، حواشی بسیاری را در پایان داشت که تنش بین مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی از مهمترین آن بود.


قلعه نویی بعد از بازی و پایان حاشیه ها گفت:« فقط من سوال می‌کنم آیا ما در تبریز نباختیم و استقلال به فینال رفت؟‌ آیا ما این کارها را کردیم؟ ما از شرافت فوتبال دفاع کردیم ولی به نظر شما اگر 5 گل از استقلال می‌خوردیم خوب بود. طبیعی است که ما باید فوتبال بازی کنیم و از روی ضعف استقلال هم استفاده کردیم و روی اشتباهات خود گل خوردیم حتی می‌توانستیم بیشتر هم به استقلال گل بزنیم. خوشحالم که از شرافت فوتبال دفاع کردیم ولی عزت و ذلت دست خداست و نقاب‌ها به زودی برداشته خواهد شد.»


او در ادامه گفت:« به زودی نقاب‌های بازیکنان برداشته می‌شود ولی من به مظلومی تبریک می‌گویم که به جوانان بازی داد. بازیکنان ما مردانه بازی کردند و این نقطه عطفی در تاریخ آذربایجان شد. ما در تبریز باختیم ولی از این اداها درنیاوردیم.»


قلعه نویی در مورد تنش بین او و مهدی رحمتی گفت:‌ »من حرف‌هایم را زدم و دیگر صحبتی نداریم.»

دیدگاه‌ها