کد خبر : 1324066 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 21:16 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

باید فاتحه مجمع فدراسیون را خواند

کاظمی: هنوز برای بقا شانس داریم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: وقتی محمود اسلامیان به عنوان یک مهره کارآمد برای نایب رییسی فدراسیون فوتبال رأی نمی‌آورد باید فاتحه این مجمع را خواند.

کاظمی: هنوز برای بقا شانس داریم

به گزارش ورزش سه ، فرهاد کاظمی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز یک معجزه برای ما رقم خورد و ما این شانس را داریم که در هفته آخر، سرنوشت بقا در لیگ را خودمان تعیین کنیم.


وی افزود: ولی باید بگویم از مسائلی که در فوتبال ایران اتفاق افتاده است بسیار ناراحتم و زمانی که شخصی مثل اسلامیان رأی لازم را از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال دریافت نمی‌کند باید فاتحه این مجمع را خواند. من سال‌ها با اسلامیان کار کرده‌ام و به نظرم جای ایشان در فدراسیون خالی است.


کاظمی در مورد صحبت‌هایی که در خصوص باند اصفهانی در فوتبال ایران مطرح می‌شود گفت: این صحبت‌ها دیگر چیست؟! شما زمانی که با شخصی کار می‌کنید و از او رضایت کامل دارید طبیعی است که مهرهای خودتان را بر سر کار بیاورید. من خودم در این مدت به هیچ کس نیاز نداشتم و زحمت کشیدم و فقط خدا به من کمک کرده است.


وی در مورد تعویض بازیکن تیمش در نیمه نخست بیان داشت: من حاضرم بازی را ببازم ولی نظم را نبازم و تا زمانی که زنده هستم همیشه نظم را سرلوحه کارم قرار می‌دهم.


کاظمی به عنوان سرمربی اسبق سپاهان در مورد شرایط این تیم گفت: زمانی که من به سپاهان آمدم 16 بازیکن این تیم تغییر کردند و الان هم به نظر من این تیم باید دچار تحول شود. یک سری از بازیکنان اشباع شده‌اند و نیاز به دنیایی از انگیزه است. باید روی اصول حرکت کرد. من برای تمام تیم‌هایی که در آن‌ها زحمت کشیده‌ام آرزوی موفقیت دارم چه سپاهان، چه ذوب‌آهن و چه پیکان و راه‌آهن که با حضور یک مدیر ناکارآمد کار را خراب کرد.


سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان اظهار داشت: سپاهان را در سال گذشته خدا قهرمان کرد. پارسال بازی‌ها به اصطلاح خوابیده بود اما ببینید امسال شرایط در جدول چگونه است و همه تیم‌ها در حال جنگیدن هستند.
وی اضافه کرد: به نظر من نباید سکوها سرمربی تعیین کنند و دوران این حرف‌ها تمام شده است. در روز اولی که استیماچ به سپاهان آمده بود من چند مصاحبه از هواداران سپاهان دیدم که از تمرینات استیماچ تعریف می‌کردند ولی سه هفته بعد این مربی «حیا کرد و رها کرد»!


کاظمی در مورد اختلافش با علیپور دبیر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: علیپور و دوست محترم‌اش عامل فساد در فوتبال هستند. توکل من همیشه به خداست و تا ابد همین هستم و حاضرم با هر کسی که در این مورد ادعا دارد مناظره کنم. اصلا علیپور چه کسی هست؟


وی در پایان باین داشت: این را بگویم که امسال هم بدشانسی آوردیم و با وجودی که سرتر از حریفان بودیم، پنالتی‌های ما گرفته نشد ولی هنوز شانس بقا دست خودمان است و باید در لیگ بمانیم.

دیدگاه‌ها