کد خبر : 1324298 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 15:58 | 30.1K بازدید | 2 دیدگاه

طعنه تند سخنگوی استقلال به نجف نژاد

اعضای هیات‌مدیره حرف بی‌ربط نزنند

سخنگوی باشگاه استقلال تهران با تاكید بر اینكه هیچ یك از اعضای هیات مدیره حق دخالت در امور اصلی باشگاه را ندارند، گفت: آنان باید دقت كنند كه با اظهارات خود به تیم فوتبال استقلال از نظر روحی و روانی آسیب نزنند.

اعضای هیات‌مدیره حرف بی‌ربط نزنند

به گزارش "ورزش سه"، شهاب جهانيان در گفت و گو با ايرنا درباره اظهار نظر مقداد نجف نژاد رئيس هيات مديره باشگاه استقلال مبني بر اخراج مظلومي بيان داشت: اعضاي هيات مديره بايد در چهارچوب باشگاه گام بردارند.


وي با بيان اينكه نجف نژاد نظر شخص خود را بيان كرده است، گفت: قطعا اخذ تصميم درباره مسائل حاشيه هاي ايجاد شده در تيم فوتبال استقلال منوط به جلسه فردا سه شنبه هيات مديره باشگاه است. هيچ يك از اعضاي هيات مديره حق دخالت در امور اصلي باشگاه را كه به سرپرست باشگاه استقلال و وزارت ورزش مربوط مي شود، ندارد.


سخنگوي باشگاه استقلال تهران ادامه داد: بهتر است اعضاي هيات مديره حرف بي ربطي را كه از نظر روحي و رواني به تيم فوتبال استقلال ضربه مي زند، به زبان نياورد.


وي درباره رفتار ديروز رحمتي در ديدار مقابل تراكتورسازي بيان داشت: تمام اتفاق هاي و رفتارهاي رحمتي را شخصا بررسي مي كنم و نتيجه آن را اعلام خواهم كرد.

دیدگاه‌ها