کد خبر : 1324322 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 17:00 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورهم می توانست مدعی باشد

ثاقبی: فحاشی به قلعه‌نویی زشت بود

هافبک جوان و دونده تراکتورسازی تبریز پشت سرمربی تیمش در می آید.

ثاقبی: فحاشی به قلعه‌نویی زشت بود

به گزارش "ورزش سه" شاهین ثاقبی می‌گوید امیر قلعه‌نویی برای استقلال زحمات زیادی کشیده و هواداران این تیم نباید علیه‌اش فحاشی می‌کردند.


جو به نفع استقلال بود ولی ما بردیم
جو به نفع استقلال بود ولی ما از نظر فنی تیم برتر میدان بودیم. گلی هم که دریافت کردیم روی ضربه کاشته و اتفاقات بازی بود وگرنه نه از استقلال حمله خاصی دیدیم نه کار خاصی انجام دادند. خدا را شکر توانستیم 3 گل به ثمر برسانیم  گل دوم را هم سروش فوق‌العاده زد. نانگ هم که به زمین آمد توانست خوب عمل کند. او بازیکن حرفه‌ای است و هر زمان که به زمین می‌آید خوب کار می‌کند، خدا را شکر که بردیم.


امیرخان کلی برای استقلال جام آورده و نباید فحش می‌شنید
برخی از هواداران استقلال علیه امیرخان شعار می‌‌دادند جو خیلی بدی شده بود فکر نمی‌کردیم چیزی پیش بیاید زیرا آقای قلعه‌نویی بیشترین جام را برای آنها آورده حتی در زمان بازی کردنش در این تیم با استقلال قهرمان شده واقعا بخاطر حرف‌هایی که به امیر قلعه‌نویی زدند به شخصه خیلی ناراحت شدم. هیچ جای دنیا اینطور نیست که با مربی که چند سال برای یک تیم زحمت کشیده و حالا بنا به دلایلی به تیم دیگری رفته اینطور برخورد شود.


فوتبال را پاک بازی کردیم
امیرخان فوتبال را  جوانمردانه و پاک انجام داد. ما استقلال را بردیم و نشان دادیم فوتبال پاکی بازی می‌کنیم. فوتبال حرفه‌ای است و باز هم می‌گویم هواداران نباید چنین برخوردی با امیرخان انجام می‌دادند. فوتبال ارزش چنین چیزهایی را ندارد، آقای قلعه‌نویی این هم جام و افتخارات برای استقلال کسب کرده.


تراکتور هم می‌توانست شانس اول قهرمانی بشود اما ...
با اینکه اقای قلعه‌نویی تیم را دهم جدول تحویل گرفت اما خیلی خوب بالا آمدیم تازه اگر بازی‌های راحتی مثل راه‌آهن یا سیاه‌جامگان را می‌بردیم در حال حاضر مدعی کسب عنوان قهرمانی بودیم اما باید این سهمیه را بگیریم.


به حمایت هوادارانمان نیاز داریم
در آسیا هم بازی سختی با النصر داریم. بازی رفت‌وبرگشت و حذفی است، بازی برگشت در زمین خودمان است هوداران بیایند و حمایت کنند. تیم برای 8تای آسیا می‌رود.


بازی با استقلال اهواز از استقلال تهران سخت است
به اعتقاد من بازی آخر مقابل استقلال اهواز سخت است چون آنها جوان هستند و انگیزه دارند م چیزی برای از دست دادن ندارند و با خیال راحت بازی‌ می‌کنند تا خودشان را نشان دهند. این بازی حتی از دیدار با استقلال تهران هم سخت‌تر است باید این تیم را ببریم و سپس آماده بازی‌های آسیایی شویم.

دیدگاه‌ها