کد خبر : 1324578 | 21 اردیبهشت 1395 ساعت 18:00 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

هیدینک: فصل چلسی یک فاجعه بود

گاس هیدینک، سرمربی چلسی از فصل جاری به عنوان یک فاجعه برای تیمش یاد کرد.

هیدینک: فصل چلسی یک فاجعه بود

به گزارش "ورزش سه"، هیدینک دسامبر 2015 جانشین مورینیو در چلسی شد در حالیکه این تیم در رده پانزدهم جدول قرار داشت. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، روزهای کابوس واری را با مورینیو پشت سر گذاشته بود و هیدینک هم نتوانست این تیم را به موفقیت آنچنانی برساند و تنها موفق شد چلسی را از قعر به میانه های جدول سوق دهد.

 

 

هیدینک در آستانه بازی با لیورپول به خبرنگاران گفت:" اینکه نتوانستیم سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را کسب کنیم یعنی یک فاجعه برای چلسی. وقتی من صحبت از فاجعه می کنم یعنی اتفاق بد بسیار بزرگی رخ داده است. چلسی همیشه باید در رده های بالایی جدول باشد و برای قهرمانی بجنگد همانطور که در تمام سال های اخیر چنین بوده است.

از من خواسته شد چلسی را از قعر جدول نجات دهم و نه چیز دیگری؛ با این حال دوست داشتم با تزریق روحیه مثبت به تیم، به اهداف دیگری همچون کسب سهمیه اروپایی و یا رساندن تیم به فینال لیگ قهرمانان دست یابم که متاسفانه چنین نشد."

 

جان تری:" جان این هفته به خوبی تمرین کرده و به ما کمک خواهد کرد. آینده او در دستان من نیست. به نظرم هنوز هم می تواند بازی کند، اما تصمیم نهایی با باشگاه است. من برای آنتونیو کونته پیشنهادی ندارم و او می تواند طبق نظر خودش از بازیکنان استفاده کند."

دیدگاه‌ها