کد خبر : 1325112 | 23 اردیبهشت 1395 ساعت 20:24 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی: قهرمانی لیگ دست خداست

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تبریک صعود ماشین سازی به لیگ برتر گفت: این پیروزی را به رسول خطیبی و هواداران ماشین سازی تبریک می گویم، آذربایجان لیاقت داشتن سه تیم در لیگ را دارد.

قلعه نویی: قهرمانی لیگ دست خداست

به گزارش "ورزش سه" از مهر، امیر قلعه نویی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی با استقلال اهواز به خبرنگاران گفت: از همه مسئولان باشگاه تراکتورسازی و هواداران عزیز تشکر می کنم که برای تراکتورسازی زحمت کشیدند.

وی با بیان اینکه فردا به تیم آقای بختیاری زاده باید احترام گذاشت، افزود: این تیم بازیکنان جوان و آینده داری دارد و اگر بختیاری زاده یک ماه زودتر این تیم را می گرفت، اکنون این تیم رتبه ای یک رقمی در جدول داشت.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه فردا بازی برابر استقلال اهواز سخت خواهد بود، گفت: باید جنگندگی این تیم را مهار کنیم که اگر طبق برنامه هایمان پیش رویم می توانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه قهرمانی لیگ دست خداست و نمی شود پیش بینی کرد، افزود: کیفیت لیگ و بازی ها چون در این اواخر بی جهت بازی ها تعطیل نشد و کیفیت زمین ها هم به خاطر فصل بهار خوب بود، بالا رفته بود.

وی در خصوص ادامه همکاری اش با باشگاه تراکتورسازی گفت: فعلا درگیر بازی ها هستم و چون سه بازی فشرده داریم فعلا باشگاه برنامه ای نخواسته است.

دو تیم فوتبال تراکتورسازی و استقلال اهواز فردا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند.

دیدگاه‌ها