کد خبر : 1325484 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 08:09 | 26.5K بازدید | 1 دیدگاه

غیبت نگران كننده شهرام محمودی

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در حالی مقابل فرانسه به بازی گرفته نشد که خبری از مصدومیت او اعلام نشده بود و لوزانو به اجبار میرزاجانپور را به جای محمودی راهی زمین می کرد.

غیبت نگران كننده شهرام محمودی

به گزارش "ورزش سه"، اولین دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هر چه قدرتمندتر در مسابقات انتخابی المپیک ریو با شکست نزدیک 3 بر یک مقابل فرانسه نزدیک بود. این دیدار که اولین تجربه حضور لوزانو روی نیمکت والیبال ایران هم می شد جایی بود که این مرد آرژانتینی بیشتر از قبل با شرایط بازیکنان در مسابقه آشنا شود و به همین دلیل اکثر بازیکنان به کار گرفته شدند.


در این بین شهرام محمودی، ستاره تیم ملی حتی برای یک امتیاز هم به میدان نیامد و این مساله در حالی است که خبری از مصدومیت او منتشر نشده بود. شهرام که در بین 14 نفر حاضر در میدان هم حضور داشت در مواقعی از بازی جای خالی اش در زمین احساس می شد اما لوزانو به هنگام تعویض هم از میرزاجانپور استفاده میکرد. این غیبت محمودی دلیلی دارد که در هر صورت تمام علاقه مندان به تیم ملی والیبال امیدوارند مساله مهمی نباشد هر چه زودتر او هم بتواند به سایر بازیکنان برای موفقیت تیم ملی در بازی های آینده کمک کند.


البته به جز محمودی، مهدی مرندی هم از سوی لوزانو به بازی گرفته نشد که معمولا تعویض لیبرو در جریان بازی به سلیقه مربی بازمی گردد اما در چند امتیاز بازی به حضور شهرام در زمین نیاز بود که میرزاجانپور این وظیفه را به عهده گرفت.

دیدگاه‌ها