کد خبر : 1325575 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 11:55 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی دورتموند - کلن

دو تیم دورتموند و کلن امروز در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک شهر دورتموند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی دورتموند - کلن

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که جایگاه دوم خود را تثبیت کرده،‌ انگیزه خاصی برای این بازی ندارد و همچنین  خطر سقوط کلن را تهدید نمی‌کند.


دورتموند


شاگردان توماس توخل فصل خوبی را در اولین سال حضور سرمربی آلمانی سپری کرده اند و در حال حاضر با 77 امتیاز در رده ی دوم جدول قرار دارند. آنها امیدوارند با این شروع خوب با توخل، در فصل های آینده وضعیت بهبود یابد و تیمشان بتواند قهرمانی را از بایرن که امسال برای چهارمین سال پیاپی قهرمان شد به دست آورد. دورتموند در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و نسبتا در فرم خوبی قرار دارد. مت هوملس که به بایرن مونیخ پیوسته، امروز آخرین حضور خود در پیراهن دورتموند در بوندس لیگا و در سیگنال آیدونا پارک را تجربه خواهد کرد.

 


کلن


کلن با کسب 42 امتیاز از 33 بازی در رده ی نهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 2 پیروزی، 2 تساوی و1 شکست کسب کرده اند و روند پرفراز و نشیبی را سپری کرده اند. حال کلن در حالی باید به مصاف دورتموند برود که نتایج بسیار خوبی مقابل این تیم در تقابل های اخیر کسب کرده است. در حقیقت در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای کلن، 1 تساوی و1 پیروزی برای دورتموند به دست آمده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

دیدگاه‌ها