کد خبر : 1326628 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 11:36 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

نمایش ناامید کننده رفیعی در مقابل النصر

شماره 10 تراکتوری ها در بازگشت دوباره به ترکیب تیمش نتوانست درخششی که برابر استقلال داشت را مقابل آبی های شهر دبی تکرار کند تا یکی از ضعیف ترین بازیکنان میدان لقب بگیرد.

نمایش ناامید کننده رفیعی در مقابل النصر

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که ستاره تیمش در جدال حساس برابر استقلال بود و با گل دیدنی خود زمینه یک بردر سرنوشت ساز را برای تبریزی ها فراهم کرد در حالی که جدال با استقلال اهواز در هفته پایانی لیگ برتر را به دلیل محرومیت از دست داد در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر دوباره در ترکیب اصلی قرار گرفت به این امید که بتواند با بازی فانتزی خود زمینه برد را فراهم کند.


اما برخلاف تمام پیش بینی ها سروش هم جزو ضعیف ترین نفرات تراکتور در این بازی قلمداد شد تا جایی که نه در نیمه اول نه در نیمه دوم هیچ حرکت خاصی از این بازیکن توانمند و تکنیکی در مستطیل سبز ندیدیم تا تبریزی ها با شکستی سنگین تمام آرزوهای شان برای رسیدن به بزرگ ترین افتخار آسیایی از بین برود.

 

1112302


نکته جالب این که شماره 8 النصر با شناخت دقیق از سروش رفیعی در طول 90 دقیقه سایه به سایه این بازیکن در حرکت بود و اجازه هیچ بازیسازی به سرباز تراکتوری ها نمی داد و در این بین کادر فنی تراکتورسازی هم با علم به این موضوع اقدامی برای از بین بردن حربه میزبان در دستور کار قرار نداد تا عملا موتور حرکتی و تهاجمی تراکتورسازی از کار بیافتد.

دیدگاه‌ها