کد خبر : 1327155 | 31 اردیبهشت 1395 ساعت 19:44 | 93.9K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی پرگل استقلال برابر تیم دانشجویان

تیم فوتبال استقلال در بازی دوستانه برابر تیم دانشجویان به نتیجه پرگل 4 ـ 4 رسید.

تساوی پرگل استقلال برابر تیم دانشجویان

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول بازی دو تیم محتاطانه پیش رفت و بازی با تساوی یک ـ یک به پایان رسید اما در نیمه دوم پرویز مظلومی ترجیح داد از مهدی رحمتی، امید نورافکن، علیرضا رمضانی، آرش برهانی و مهدی مومنی در ترکیب تیمش استفاده کند که حاصل آن به وجود آمدن یک نتیجه عجیب بود.


محمد اوسانی، ستاره بی‌بدیل این بازی بود بازیکنی که توانست هر 4 گل تیمش را به شکلی عجیب به ثمر برساند.


اشتباهات امین حاج محمدی و سایر بازیکنان خط دفاعی استقلال باعث شد این بازیکن بارها خط دفاع استقلال را به هم بریزد و هر 4 گل تیمش را به ثمر برساند.


محمد اوسانی در شروع نیمه دوم موفق شد 2 گل به استقلال بزند و تیمش را با نتیجه 3 بر یک پیش بیاندازد اما در ادامه علیرضا رمضانی یکی از گل‌های او را جبران کرد و بازی به نتیجه 3 بر 2 رساند.  تنها چند دقیقه بعد از گل دوم استقلال داور به شکلی عجیب برای استقلال خطای پنالتی اعلام کرد که این موضوع به شدت فرشاد کرمی سرمربی تیم‌ملی دانشجویان را عصبانی کرد.


آرش برهانی این پنالتی را وارد دروازه حریف کرد تا بازی به تساوی 3 بر 3 کشیده شود اما چند دقیقه بعد اوسانی باز هم زهرش را به آبی‌ها ریخت و روی فرار از پشت امین حاج محمدی موفق شد گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.


در ثانیه های پایانی بازی باز هم داور یک خطای پنالتی به نفع استقلال اعلام کرد که این بار فرشید اسماعیلی ضربه پنالتی را وارد دروازه کرد تا این بار این نتیجه عجیب رقم بخورد.

دیدگاه‌ها