کد خبر : 1327660 | 03 خرداد 1395 ساعت 08:55 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

امری: فرصت شکست دادن بارسا را داشتیم

اونای امری، سرمربی سویا معتقد است که تیمش فرصت شکست دادن بارسلونا را داشت ولی از این فرصت استفاده نکرد.

امری: فرصت شکست دادن بارسا را داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، سویا نتوانست از روحیه ای که با شکست لیورپول در فینال لیگ اروپا کسب کرده بود، در مقابل بارسا استفاده کند و با وجود 10 نفره شدن حریف در نیمه اول، موفق نشد دروازه آبی اناری ها را باز کند. با اخراج اور بانگا در پایان نیمه دوم، بارسا سوار بر بازی شد و توانست دو گل به ثمر برساند و قهرمان شود.
امری در این رابطه گفت:" تیم ما خیلی خوب مقابل بارسا جنگید. با 11 بازیکن به دنبال تصاحب توپ بودیم. برتری عددی که نسبت به حریف داشتیم باعث شد تا توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم زیرا راحت تر بودیم. دو موقعیت خوب داشتیم ولی بازیکنانم سرحال نبودند. فرصت شکست دادن حریف را داشتیم. به بارسا برای پیروزی تبریک می‌گویم و همچنین به بازیکنانم و تمام تیم سویا. به آنها به خاطر تلاششان در این جام افتخار می‌کنم."

 

1113653


کوکه یک موقعیت عالی برای گلزنی را از دست داد ولی امری عنوان کرد که ستاره تیمش را با اشتباهاتش قبول دارد.
او گفت:" کوکه همیشه با حریف می‌جنگد. او را وقتی شرایطش خوب است و خوب نیست در تیم لازم داریم. تیم ما برای رقابت با تیمی مثل بارسلونا آماده بود. من همه اشتباهات را می‌بخشم. به شانس اعتقادی ندارم، مشکل ما سرحال نبودن بازیکنان بود. در فوتبال همه ی ما برای لحظات ویژه زندگی می‌کنیم، تیم اینجا هم لحظات ویژه ای داشت و در بازل هم داشتم. حمایت هواداران فوق‌العاده بود."

دیدگاه‌ها