کد خبر : 1328916 | 08 خرداد 1395 ساعت 10:43 | 26.5K بازدید | 1 دیدگاه

پورموسوی: استقلال خوزستان به سرنوشت فولاد دچار نمی شود

الگویم فرگوسن است، کاپلو صدایم می‌کنند

سرمربی تیم استقلال خوزستان اعتقاد دارد تیمش نتایج آبرومندانه ای را در سال آینده کسب می کند.

الگویم فرگوسن است، کاپلو صدایم می‌کنند

سیروس پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره قبول هدایت استقلال خوزستان، شرایط تیمش، انتقادهایی که انجام می شود، آینده باشگاه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


از باشگاه ممنونم
من 5 سال در کنار استقلال خوزستان حضور داشتم و با بازیکنان و مدیریت باشگاه روابط حسنه ای دارم. فرصتی بود که بتوانم ورود کنم و به عنوان سرمربی فعالیتم آغاز شود. از مجموعه باشگاه تشکر می کنم که اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.


ویسی، مرا پیشنهاد داد


ویسی برای حضور در سپاهان با من صحبت کرده بود. او مرا به عنوان دستیارش می خواست اما وقتی بحث سرمربیگری استقلال خوزستان مطرح شد، با خود ویسی مشورت کردم و نظرش این بود که من بمانم. انشاءالله بتوانم موفق باشم. البته بعدا شنیدم که ویسی خودش مرا پیشنهاد داده است.


انتقادها منطقی نیست


انتقادهایی که از استقلال خوزستان می شود و را منطقی نمی دانم. عملکرد سایر تیم ها را نگاه کنید، مشخص است فوتبال ما به طور کلی مشکل دارد. بی تردید هزینه هایی که تیم های عربی انجام می دهند با فوتبال ما قابل قیاس نیست اما تلاش می کنیم تا بتوانیم سال بعد نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.


به سرنوشت فولاد دچار نمی شویم


از اول فصل پارسال که استقلال خوزستان صدر نشین بود، مدام می گفتند این تیم برق شیراز می شود. تا روز آخر که ما قهرمان شدیم، هیچ کس باور نمی کرد چه کاری کرده ایم. ما دست به دست هم داریم و تلاش کردیم تا پاسخ محبت های مردم را بدهیم. الان هم شرایط به همین شکل است. مدام می گویند استقلال خوزستان مثل فولاد که قهرمان شد و سقوط کرد، به لیگ یک می رود. قطعا تلاش می کنیم تا سرافکنده نباشیم.


الگویم فرگوسن است


در طول دورانی که در استقلال خوزستان حضور داشتم، هواداران تیم استقلال خوزستان به من لقب «موسوی کاپلو» دادند. این در حالی است که الگوی من آلکس فرگوسن است و راه او را ادامه می دهم.


کولی بالی را حفظ می کنیم


در حال حاضر فقط خسوس را از دست داده ایم. کولی بالی هنوز با سپاهان قرارداد نبسته و سعی می کنیم او را در جمع خودمان نگه داریم. تلاشمان برای موفقیت است و باید بتوانیم بازیکنان خود را حفظ کنیم و چند بازیکن خوب دیگر را نیز جذب کنیم.


مردم خوزستان نگران نباشند


به مردم خوزستان می گویم که نگران چیزی نباشند. ما قول می دهیم که آبرومندانه کار می کنیم و استقلال خوزستان را به عنوان یک تیم قدرتمند وبزرگ راهی مسابقات آینده می کنیم. الان دیگر همه روی استقلال خوزستان حساب می کنند و باید موفق باشیم.

دیدگاه‌ها