کد خبر : 1329728 | 10 خرداد 1395 ساعت 15:28 | 127.6K بازدید | 7 دیدگاه

به روایت تصویر

بدترین فینال سیدمهدی رحمتی (ویژه)

با شکست استقلال در فینال جام حذفی، هواداران این تیم در آنالیز بازی بیش از همه درباره 3 بازیکن صحبت می کنند.

بدترین فینال سیدمهدی رحمتی (ویژه)

به گزارش "ورزش سه"، آرش برهانی به دلیل هدر دادن موقعیت صددرصد گل در لحظات پایانی، علیرضا رمضانی بابت خراب کردن پنالتی چهارم استقلال و سیدمهدی رحمتی که از 5 پنالتی حریف حتی یکی را هم مهار نکرد. اما بدشانسی های رحمتی در مسابقه فینال منحصر به پنالتی ها نبود و او در صحنه ای که دانیال اسماعیلی فر توپی را به سمت دروازه استقلال شلیک کرد با واکنش ناقص و سنگین خود عامل باز شدن دروازه آبی پوشان شد.

 


رحمتی که روی توپ آرام اسماعیلی فر واکنش چندان خوبی نداشت با بدشانسی و برخورد توپ با تیرک دروازه ناگهان به گلزن ذوب آهن تبدیل شد. این دروازه بان باتجربه که در طول فصل ستاره اول استقلال بوده است در طول 120 دقیقه دیگر مورد تهدید چندانی قرار نگرفت اما در پایان بازی و در شرایطی که انتظارات به پایان درخشش او در ضربات پنالتی بود وی با وجود انجام حرکات روانی مقابل پنالتی زن های آماده ذوب طرفی نبست. رحمتی که استقلال را با درخشش نفت به فینال آورده و در لیگ هم چند بازی را برای استقلال شخصا درآورده بود، در انتهای لیگ با افت نسبتا چشمگیری مواجه شد و دیروز هم در فینال آن رحمتی همیشگی نبود.

 

 

 

 


او که در ضربات پنالتی یک کار روحی روانی را شگرد دارد، با وجود تکرار این حرکت و تحت فشار گذاشتن پنالتی زن حریف حتی یک شیرجه سمت موافق هم نداشت تا ذوب آهن با به ثمر رسیدن هر 5 ضربه پنالتی فاتح جام حذفی بشود. این در حالی بود که رحمتی با حکم عجیب کمیته انضباطی به این بازی رسیده و آرزو داشت در روز پایانی این فصل از رقابت های لیگ برتر مرد اول باشد.

 


مهدی رحمتی که بدون شک تیم پرویز مظلومی عنوان سومی خود را وامدار درخشش اوست در این فصل در اوقات حساس نمایش خوبی نداشته است. او در دو بازی کلیدی مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی و البته در مسابقه فینال جام حذفی به قدر کفایت خوب نبود تا دست استقلال از جام کوتاه بماند. البته که همیشه حضور استقلال در فینال یا در جمع 3 تیم لیگ برتر کاملا مدیون عملکرد این دروازه بان باتجربه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها