کد خبر : 1332496 | 22 خرداد 1395 ساعت 00:36 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

بنزما و آرزوی موفقیت برای تیم ملی فرانسه

درست در حین بازی افتتاحیه یورو 2016، کریم بنزما که از طرف فدراسیون فوتبال فرانسه از حضور در این رقابت ها محروم شده است با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود برای تیم ملی فرانسه آرزوی موفقیت کرد.

بنزما و آرزوی موفقیت برای تیم ملی فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما، ستاره تیم رئال مادرید و به گواه کارشناسان با ارزش ترین بازیکن تیم ملی فرانسه به خاطر درگیری در یک پرونده قضایی اخلاقی در حالی که دادستانی هنوز رایی دال بر محکومیت وی نداده است، از طرف فدراسیون فرانسه و دیدیه دشان سرمربی تیم ملی از دعوت به اردوی تیم باز ماند.

 

1116613


 مورد کریم بنزما، بیشترین حواشی را برای آبی ها ایجاد کرد و دو هفته مانده به شروع رقابت ها، مصاحبه اریک کانتونا و اتهام نژادپرستی او به دیدیه دشان با افزودن عدم دعوت از بن عارفا(که بلافاصله با شکایت رسمی وی همراه شد) اتمسفر اردوی فرانسه را بشدت تحت تاثیر قرار داد. بنزما که خودش مدتی بود سکوت اختیار کرده بود نیز بعد از اظهارات کانتونا، به تایید او پرداخت و نژادپرستی سردمداران فوتبال فرانسه را به عنوان عامل اصلی اخراجش از تیم ملی معرفی کرد.


از اینرو، ارسال پست اینستاگرامی کریم بنزما درست دقایقی قبل از پایان نیمه اول بازی فرانسه-رومانی که در آن برای تیم ملی فرانسه آرزوی موفقیت کرد، از اتفاقات مهم بازی افتتاحیه بود.

دیدگاه‌ها