کد خبر : 1332580 | 22 خرداد 1395 ساعت 11:30 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

سوال مهم از کی روش

پرسپولیس نگران اردوی 20 روزه تیم ملی

ملی پوشان که به تازگی بازی با مقدونیه و قرقیزستان را پشت سر گذاشته اند به دستور کی روش و نامه ابلاغیه دبیر کل چند روزی باید استراحت کنند!

پرسپولیس نگران اردوی 20 روزه تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، البته این دستور و این ابلاغیه دلایل منطقی دارد چون ملی پوشان بلافاصله بعد از مسابقات باشگاهی در اردوی تیم ملی حاضر شدند و دو بازی هم پشت سر گذاشتند اما دیگر بازیکنان باشگاهی دو هفته ای است که استراحت می کنند و اگر ملی پوشان بخواهند بلافاصله در اردوی تیم های باشگاهی حضور شوند امکان مصدومیت آنها وجود دارد!


اما مشکل از جایی شروع می شود که کی روش می خواهد تیم ملی را ابتدا به اردوی ارمنستان و سپس اتریش ببرد که تا 28 تیر اجرای این دو اردو به طور خواهد انجامید. به عبارت ساده تر ملی پوشان تنها سه روز پیش از آغاز فصل جدید به اردوی تیم های باشگاهی ملحق خواهند شد! به این دلیل که فصل جدید از 1 مرداد با انجام بازی سوپر لیگ بین تیم های استقلال خوزستان و هم چنین ذوب آهن شروع می شود و از 6 مرداد هم شاهد آغاز بازی های لیگ برتر خواهیم بود!


سوال روز این جاست ملی پوشان کی باید با تیم خود هماهنگ شوند؟ آیا کی روش اگر مربی یکی از تیم های باشگاهی ایران بود آیا قبول می کرد که ملی پوشانش پیش از لیگ تنها سه روز در اختیار وی قرار بگیرند!


اردوهای ارمنستان و اتریش در حالی برگزار می شود که روزهای فیفا نیست و ملی پوشان طبق قانون باید در اختیار باشگاه های خود باشند و تمرینات آماده سازی پیش از شروع فصل را برگزار کنند. البته این تمرینات فقط جنبه آماده سازی ندارد و تمرینات هماهنگی هم هست. همه تیم ها برخی از بازیکنان خود را از دست داده اند و بازیکنان جدید جایگزین کرده است و طبیعتا بازیکنان قدیم و جدید باید یک پروسه 6 تا 8 هفته ای را با هم پشت سر بگذارند که هماهنگ شوند.


همه تیم ها از عدم حضور ملی پوشان در تمرینات آماده سازی پیش از شروع فصل متضرر خواهند شد. از پرسپولیس گرفته که شش بازیکن در اردوی تیم ملی دارد تا استقلال خوزستان گرفته که با حضور عزت الله پورقاز چهار بازیکن در اردوی تیم ملی خواهد داشت!


بی شک کی روش به باشگاه ها اعتماد ندارد که می خواهد با ملی پوشان در اردوی ارمنستان و اتریش کار بدنی انجام دهد و آنها برای برای مسابقات لیگ برتر و تیم ملی آماده کند در حالی که خیلی از بازیکنانی که هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند دست پرورده لیگ برتر هستند و تا جایی کی روش را ذوق زده شده و می گوید منوی فوتبال ایران تا ده سال آینده باز است!

دیدگاه‌ها