کد خبر : 1332936 | 23 خرداد 1395 ساعت 13:23 | 247.2K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان پادووانی، پاپی و حمودی را نمی‌خواهد

لیست خروجی 9 نفره ویسی؛ وضعیت مبهم نویدکیا

باشگاه سپاهان لیست مازاد خود را رسانه ای کرد که در آن اسامی بزرگی دیده می شود.

لیست خروجی 9 نفره ویسی؛ وضعیت مبهم نویدکیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری سپاهان، در اطلاعیه که روی سایت باشگاه آمده است، بازیکنان بزرگی مثل حسین پاپی، رحمان احمدی، شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، علی حمودی، امین منوچهری و فوزیل موسی اف بازیکنانی هستند که با نظر عبدالله ویسی در لیست خروج باشگاه قرار گرفته اند. البته تعدادی از این بازیکنان با باشگاه سپاهان قراردادی ندارند و این به معنی است که باشگاه دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکنان ندارد.


جالب است که نام محرم نویدکیا در این لیست وجود ندارد . او که بازیکن فصل پیش سپاهان بوده است ، در انتهای فصل از جمع طلایی پوشان کناره گرفت اما مشخص نیست که اسم او در میان بازیکنان این فصل هست یا خیر.


نکته عجیب این لیست این است که عبدالله ویسی ترجیح داده نام شهاب گردان و رحمان احمدی، 2 دروازه بان فصل گذشته خود را در لیست خروج قرار بدهد. همچنین درهای خروج باشگاه سپاهان به هادی عقیلی و حسین پاپی، 2 بازیکن با سابقه این باشگاه نشان داه شده است؛ دو بازیکنی بیش ار یک دهه پیراهن سپاهان را برتن داشته است .


از بین بازیکنان خارجی نیز این تیم به دنبال قطع همکاری با پادووانی و فوزیل موسی اف است و شیمبا را حفظ خواهند کرد که احتمالا این مسئله حکایت از  توافق میان وی و یسی دارد .

 

این فهرست همچنین به معنای حفظ قطعی شجاع خلیل زاده در سپاهان است .

دیدگاه‌ها