کد خبر : 1332976 | 23 خرداد 1395 ساعت 15:04 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

سجاد‌محرابی:‌با‌اطلاع‌فدراسیون‌مسابقه‌دادم

سجاد محرابی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: برای حضور در رقابتهای غیرآماتور تانزانیا به فدراسیون اطلاع داده بودم.

سجاد‌محرابی:‌با‌اطلاع‌فدراسیون‌مسابقه‌دادم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سجاد محرابی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی در خصوص محرومیت حضورش در رقابتهای کسب سهمیه باکو عنوان کرد: ۲۰ روز پیش در این رقابتها شرکت کردم و به همه مسئولان فدراسیون هم خبر دادم و گفتم شما نصف پول این رقابتها را به من بدهید و من نمی روم!

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا می دانستید در صورت شرکت در مسابقات تانزانیا از حضور در باکو محروم می شوید گفت: احتمال می دادم که این اتفاق بیفتد اما خود فدراسیون بود که این موضوع را به آیبا اطلاع داده است. قبل از اینچئون نیز در چنین رقابتهایی شرکت کرده بودم اما چون به گوش کسی نرسیده بود مشکلی برایم پیش نیامد.

 

علت حضور من در این رقابتها تنها به خاطر زندگی شخصی ام بود. ۱۰ سال است در رادوی تیم ملی بوکس هستم و یک هزار تومانی هم حقوق نمی گیرم. چگونه زندگی ام را با این شرایط بگذرانم؟

 

وی افزود: بدون شک آرزوی هر ورزشکاری کسب سهیمه المپیک است اما با چه انگیزه ای به دنبال این کار باشم؟ تمام تلاشم را می کنم تا در رقابتهای APB  شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک امتحان کنم. هیچ وقت ناامید نمی شوم و در فرهنگ من چیزی به نام ناامیدی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها