کد خبر : 1332982 | 23 خرداد 1395 ساعت 15:40 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

در پی توئیت جنجالی برادرش

عذرخواهی لوئیس سوارز از سرمربی اروگوئه

پائولو سوارز، برادر لوئیس سوارز پس از شکست و حذف اروگوئه از دور گروهی کوپا آمریکا با انتشار توئیتی جنجالی، تصمیم اسکار تابارز، سرمربی اروگوئه مبنی بر بازی ندادن به برادرش لوئیس را زیر سوال برد.

عذرخواهی لوئیس سوارز از سرمربی اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، جمعه گذشته، اروگوئه که در اولین بازی خود به مکزیک باخته بود، برای امیدوار ماندن به صعود مقابل ونزوئلا قرار گرفت اما در میان ناباوری 1-0 شکست خورد تا از صعود به یک چهارم نهایی کوپا آامریکا بازبماند. نکته جالب، بازی ندادن تابارز به لوئیس سوارز بود. دوربین ها، سوارز را در انتهای بازی در حال مشت زدن به نیمکت ذخیره ها شکار کردند.

 

1119071

 

سوارز در همین رابطه گفت:" دلیل عصبانیتم بخاطر تصمیم تابارز نبود. می دانستم که توان بازی کردن ندارم اما دوست داشتم به تیمم کمک کنم و چون امکانش نبود بسیار عصبانی بودم. عقب بودیم و تحت تاثیر جو بازی قرار داشتم. 38 بار به نیمکت مشت و لگد زدم اما همان یک بار توسط دوربین ها شکار شدم که برایم حاشیه درست شد. اگر هم تیمی هایم نبودند مشخص نبود چه اتفاقی برای نیمکت می افتاد. در جام جهانی هم همین حس را داشتم چون نمی توانستم به تیمم کمک کنم."

 

توئیت جنجالی:" با پائولو ارتباط اندکی دارم و گاهی باهم صحبت می کنیم. او باید بداند که چون برادر من است هر واکنشش ممکن است بازتاب گسترده ای داشته باشد. بعید می دانم که خانواده من عقیده ای همچون او داشته باشند. من به شخصه از تابارز عذرخواهی می کنم و باید بگویم که اگر تیم اروگوئه الان هویتی برای خود دارد، در نتیجه زحمات اوست."

 

پائولو که برای تیمی در السالوادور بازی می کند، در توئیتر خود نوشته بود:" بازی با ونزوئلا بازی مرگ و زندگی برای همه ملت اروگوئه بود به غیر از تابارز. تو(تابارز) باعث حذف اروگوئه شدی(به دلیل بازی ندادن به لوئیس)."

دیدگاه‌ها