کد خبر : 1333243 | 24 خرداد 1395 ساعت 13:41 | 62.8K بازدید | 15 دیدگاه

می خواستم به قرقیزستان گل بزنم

پورقاز: دلم نمی‌خواست نامردی کنم

عزت الله پورقاز از بین استقلال خوزستان و استقلال تهران اولی را انتخاب کرد فقط به این دلیل که ابتدا با تیم استقلال خوزستان حرف زده بود و بعد تیم استقلال تهران با او وارد مذاکره شد .عزت روی حرفی که زده بود، ایستاد. رفتاری که بی تعارف کمتر از فوتبالیست های ایرانی شاهد هستیم.

پورقاز: دلم نمی‌خواست نامردی کنم

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف تصور عزت الله پورقاز از تصمیمی که گرفته خرسند است و آن را تصمیم احساسی نمی داند.


*یکی دو روز بحث تو بود. انتخاب از بین استقلال خوزستان و استقلال تهران به ظاهر آسان اما برای تو سخت بود!


چند رور بحرانی را داشتم اما از خدا خواستم کمکم کند. از منصوریان‌ممنونم. رفتار او برایم ارزشمند بود. همه می دانند صدای من در نمی آید و بدون حاشیه ادامه می دهم. در این چند روز دوستان و مشاورینم بهم کمک کردند که از آنها ممنونم. اصلا اهل بازارگرمی نیستم اما پیشنهادات مختلفی از تیم های مختلف داشتم اما هر چه بود قسمتم این بود.


*پیش از پیشنهاد استقلال تهران با استقلال خوزستان تمام کرده بودی؟


در بحث انتخاب تیم فقط یک قول بود نه امضاء و نه هیچ دیگری.


پیشنهاد مالی بالاتر هم برایم آمد به خصوص از تیم های بالانشین جدول اما وکیلم حرفهایش را با پورموسوی زده بود. دلم نمی خواست نامردی کنم و یاد گرفته ام نانی که پای سفره پدر و مادرم می برم حلال باشد.


باز هم از منصوریان و استقلالی ها عذر خواهی می کنم و آرزوی کامیابی برای آنها دارم. پور موسوی آدم بدون شیله پیله ایست و با توجه به این رفتار موفق می شود.


در خوزستان سال سختی داریم و انتظارات از تیم بالاست. اما شنیده ام باشگاه استقلال خوزستان بدون حاشیه و بی دغدغه اداره می شود. همین قوت قلب ماست.


برای هر تیمی بازی کنم سرم را می دهم. قول می دهم به خوزستانی هاکه هر چه در توان دارم بگذارم. باید در آسیا موفق باشیم. هر بازی خانگی پنجاه هزار نفر بیاید لرزه بر تن هر حریفی می اندازد.


*در تیم ملی بازی در پست متفاوتی را تجربه کردی که جالب بود!


در هر پستی کی روش بخواهد بازی می کنم. چه هافبک دفاعی چه مدافع وسط. تیم ملی با موفقیت به جلو حرکت می کند. از تاج ممنونم که تلاش می کند تیم در آرامش حرکت کند.


جو خوب و صمیمی داریم. یک سال است در اردوهای مختلف هستم. باید ببینید بچه ها با چه انگیزه ای تمرین می کنند. می خواهند بدون حرف و حدیث به جام جهانی بروند.  منم یکی از آنها هستم. دوست داشتم روی یکی از ارسال ها به قرقیزستان گل بزنم اما خب نشد.

دیدگاه‌ها