کد خبر : 1333565 | 25 خرداد 1395 ساعت 16:01 | 40.4K بازدید | 5 دیدگاه

دینامو زاگرب از مدتها قبل مرا می خواست

کریمی: با خوشی از سپاهان جدا می‌شوم

علی کریمی با پیشنهاد دیناموزاگرب کرواسی مواجه شده و به احتمال فراوان راهی این تیم می شود تا در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

کریمی: با خوشی از سپاهان جدا می‌شوم

از هفته ها قبل باشگاه دیناموزاگرب به دنبال جذب علی کریمی، هافبک طراح و 22 ساله سپاهان بود. هافبکی با سابقه چند فصل بازی در لیگ برتر، حضور در ترکیب تیم المپیک و البته دعوت چندین باره به تیم ملی. کریمی در گفت و گو با خبرنگار " ورزش سه " درباره پیشنهاد دیناموزاگرب می گوید:« این باشگاه از مدتها قبل برای جذب من اقدام کرد. آن هم پس از مذاکره با مدیر برنامه هایم. پیشتر تیمهای دیگری برای جذب من اقدام کرده بودند اما هر بار بنا به دلایلی انتقال من نهایی نشد. این بار اما دینامو زاگرب و مسئولانش پیشنهاد خود را به باشگاه سپاهان فرستاده اند تا نظر آنها را بدانند.»


کریمی در ادامه می گوید:« من در سپاهان رشد کردم و هیچ گاه حمایت هواداران و مسئولان این تیم را فراموش نمی کنم. بندی در قراردادم وجود دارد که اجازه می دهد با پرداخت مبلغی از سپاهان جدا شوم اما من فرزند سپاهان هستم و دوست دارم با خوبی و خوشی از این تیم جدا شوم. همانطور که گفتم قبلا پیشنهادهایی به دستم رسیده بود اما آنها را رد کردم. چون هدفم موفقیت با سپاهان بود. حالا هم فکر می کنم هیچ یک از اعضای باشگاه سپاهان هواداران این تیم ناراحت نباشند. چون قرار است نماینده سپاهان، هواداران این تیم و مردم اصفهان در فوتبال اروپا باشم. امیدورام بتوانم آنها را سربلند کنم و نماینده خوبی برای شان باشم.»


کریمی در پایان می گوید:« من با عبدالله ویسی هم صحبت کردم. او به من لطف داشت و از من خواست که بمانم اما می دانم که مرا مثل فرزندش دوست دارد و مخالف جدایی و پیشرفت من نخواهد شد. مسئولان باشگاه هم در این مدت زحمات فراوانی متحمل شدند و خیلی دوست دارم که با حضور در دیناموزاگرب و موفقیت در این تیم جواب زحمات آنها و هواداران خونگرم باشگاه را بدهم.»

 

دیدگاه‌ها