کد خبر : 1333634 | 25 خرداد 1395 ساعت 19:33 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس سابق کمیته انضباطی جواب تاج را داد

انتقال نفت به انزلی قانونی انجام شد

رئیس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معتقد است علی رغم حرف های رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر غیرقانونی بودن انتقال نفت به انزلی، واگذاری امتیاز نفت به ملوان کاملا قانونی است.

انتقال نفت به انزلی قانونی انجام شد

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرحمان شاه حسینی در رابطه با انتقال سهمیه لیگ برتری نفت تهران به ملوان بندرانزلی و غیرقانونی خواندن آن می گوید: تاکنون در قوانین فوتبال ایران هیچ قانونی برای منع انتقال باشگاه به شهر دیگری مشاهده نکردم، از طرفی هر باشگاهی حق دارد امتیاز خود را واگذار کند و در صورتی که باشگاه نفت تهران با رعایت کامل قوانین این کار را انجام دهد، هیچ مشکلی وجود ندارد.


او ادامه می دهد: دوستانی که می گویند انتقال تیم نفت تهران به انزلی خلاف قانون است باید ابتدا بگویند که از کدام قانون صحبت می کنند، چرا در گذشته مانع انتقال پاس پر افتخار به همدان، سپاهان نوین به فولاد، پیکان به قزوین و صبا به قم نشدند؟ آیا مگر این اتفاقات در دوره مدیریت دوستان رخ نداد؟


رئیس سابق کمیته انضباطی در پایان گفت: متاسفانه در فوتبال ایران طبق قوانین حرف ها زده نمی شود و آدم ها می گویند چه اتفاقی بیفتد در حالی که قانون باید بگوید اتفاقات به چه ترتیب بیفتد.

دیدگاه‌ها