کد خبر : 1334506 | 29 خرداد 1395 ساعت 13:44 | 38.8K بازدید | 8 دیدگاه

گردان به زودی تیم جدیدش را انتخاب می کند

شهاب گردان قراردادش را با سپاهان فسخ کرد

دروازه‌بان سپاهان لحظاتی پیش با فسخ قراردادش با این تیم رسماً جدا شد.

شهاب گردان قراردادش را با سپاهان فسخ کرد

شهاب گردان بعد از 4 سال حضور در سپاهان، امروز با فسخ قراردادش با این تیم رسماً جدا شد. دروازه بان سابق پرسپولیس و سپاهان که در حال حاضر نمی خواهد در این ارتباط صحبت کند همه چیز را به وکیل خود سپرده است. محبوبی، وکیل شهاب گردان درباره فسخ این قرارداد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: طی دو جلسه‌ای که با اعضای هیات مدیره و کادر مدیریتی سپاهان داشتیم و در صحبت‌هایی که مطرح شد با توافق طرفین شهاب گردان از این تیم جدا شد.


وی ادامه داد: گردان 4 سال در این تیم حضور داشت و همیشه از اتفاقات خوبی که در این تیم برایش اتفاق افتاد صحبت می کرد و مطمئنا از این مساله ناراحت است که از تیمی که 4 سال حضور داشته جدا شده اما این اتفاق باید یک روز می افتاد و خوشبختانه این جدایی با رضایت طرفین و بدون مشکل رخ داد.


وکیل شهاب گردان در پاسخ به این سؤال که در جلسه برگزار شده با سپاهانی‌ها آقای باقریان چه نظری درباره جدایی‌اش داشته گفت: آقای باقریان در این جلسه حضور نداشتند. آقایان طاهری، رمضانی و جاودانی در این جلسه حضور داشتند و با آنها در این ارتباط صحبت کردیم.


او در مورد آینده‌ این دروازه بان و تیم انتخابی‌اش نیز گفت: پیشنهاداتی برای او وجود دارد و با توجه به اینکه با سپاهان قرارداد داشت صحبتی نکرده بودم اما اکنون با توجه به جدایی‌اش صحبت جدی با تیم‌های خواهان را آغاز می‌کنم و بهترین تصمیم را در این باره خواهیم گرفت.


وکیل شهاب گردان در پایان خواست از سوی این دروازه بان تشکری ویژه ای از هواداران سپاهان شود و گفت: گردان خاطرات خوبی از این تیم و خصوصا هوادارانش داشت و از قول او حتما بنویسید از هواداران این تیم تشکر ویژه‌ای می‌کنم که در این چهارساله حضورش حمایت خوبی داشتند.

دیدگاه‌ها