کد خبر : 1334510 | 29 خرداد 1395 ساعت 13:20 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی مکزیک - شیلی

دو تیم مکزیک و شیلی، صبح فردا در دیداری حساس در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا در ورزشگاه لیوایز شهر سانتا کلارا ایالت کالیفرنیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی مکزیک - شیلی

به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم شانس خوبی برای صعود به دور بعد دارند و باید دید چگونه کار خواهند کرد.

 

1119729

 

مکزیک

مکزیک در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشت و موفق شد به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کند. آنها در دو دیدار اول خود به پیروزی رسیدند و در دیدار پایانی مقابل ونزوئلا با نتیجه 1-1 متوقف شدند ولی به عنوان صدرنشین صعود کردند. آنها تا به اینجا تیم نسبتا آماده ای نشان داده اند و باید دید مقابل شیلی که مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌هاست چگونه ظاهر خواهند شد.  در 5 تقابل اخیر دو تیم، مکزیک عملکرد بهتری داشته و 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده است. آخرین تقابل آنها به دو ماه پیش باز می‌گردد که مکزیک موفق شد 1-0 شیلی را شکست دهد. این هفتمین تقابل دو تیم در کوپا آمه‌ریکاست که 3 دیدار آن با پیروزی مکزیک، یک دیدار با پیروزی شیلی و 3 دیدار دیگر با تساوی به پایان رسیده است.

 

1119506

 

شیلی

مدافع عنوان قهرمانی که با شکست کارش را در رقابت‌ها آغاز کرد، پس از آن دو پیروزی به دست آورد و با 6 امتیاز به یک چهارم صعود کرد. در حالی که انتظارات از شیلی بالاتر بود، به نظر می‌رسد تغییر در کادر فنی و خستگی بازیکنان روی عملکرد آنها تاثیر زیادی گذاشته و آنها از تیم قهرمان سال گذشته فاصله گرفته اند. تیم برنده این دیدار باید به مصاف کلمبیا برود و کار سختی در مرحله بعد نیز پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها