کد خبر : 1335003 | 31 خرداد 1395 ساعت 10:31 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

لغو اردویی که به سود کی‌روش تمام می‌شود

اگر قرار به برگزاری اردوی تیم ملی در ارمنستانن و اتریش بود ملی پوشان پیش از شروع فصل تنها 9 روز در اختیار کادر فنی باشگاه ها قرار می گرفتند چرا که 28 تیر اردوی اتریش تمام می شود و فصل جدید هم از 6 مرداد آغاز می گردد.

لغو اردویی که به سود کی‌روش تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در هیچ لیگی این طور نیست که ملی پوشان پیش از شروع فصل تنها نه روز در اختیار تیم های باشگاهی قرار گیرند به خصوص که در چنین روزهایی فیفا اصلا برنامه ای برای برگزاری بازی ها و هم چنین تورنمنت ها تدوین نمی کند تا ملی پوشان با حضور در تمرینات باشگاهی برای حضور شایسته در فصل جدید آماده شوند. ضمن اینکه مبنای فیفا در تعاملات بین باشگاه ها و تیم ملی آمادگی بازیکنان درتمرینات باشگاهی و هماهنگی در تمرینات تیم ملی است.


اگر اردوی ارمنستان برگزار می شد از هم اکنون بهانه ای دست مربیان باشگاهی برای توجیه نتایج بد احتمالی هفته های ابتدایی بود. اینکه ملی پوشان در تمرینات حاضر نبودند و نتوانستیم بین آنها و دیگر بازیکنان هماهنگی لازم را به وجود بیاوریم.


لغو اردوی ارمنستان به سود کی روش تمام می شود هر چند بر این باوریم که سرمربی تیم ملی باید به باشگاه ها اعتماد کند و اجازه دهد ملی پوشان در تمرینات تیم های باشگاهی آماده شوند. معرف خیلی از بازیکنان امروز تیم ملی باشگاه ها و مربیان داخلی بودند و اگر این بازیکنان در تمرینات تیم های باشگاهی خوب تمرین نمی کردند نمی توانستند در بازی های باشگاهی خوب ظاهر شوند و نظر کی روش را به خود جلب کنند.


پیش تر هم گفته بودیم استراحت تیم ملی بعد از بازی با مقدونیه و قرقیزستان منطقی بود اما عدم حضور ملی پوشان در تمرینات تیم های باشگاهی بعد از پشت سر گذاشتن دوران استراحت غیر منطقی بود و چه بهتر که اردوی تیم ملی لغو شد.

دیدگاه‌ها