کد خبر : 1335484 | 02 تیر 1395 ساعت 10:50 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ایتالیا - ایرلند

دو تیم ایتالیا و ایرلند شمالی، امشب در آخرین دیدار مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ایتالیا - ایرلند

به گزارش "ورزش سه"،‌ایتالیا صعود خود به دور بعد را مسجل کرده و ایرلند به دنبال آن است که از تقابل تیم‌های دوم و سوم استفاده کرده و با کسب پیروزی شانس صعودش به دور بعد را افزایش دهد.

 

1120365


ایتالیا


شاگردان آنتونیو کونته با دو پیروزی از دو بازی خود در مرحله گروهی از بهترین‌ تیم‌های این دور بوده اند و حال به دنبال کسب سومین پیروزی و صعود با حداکثر امتیازات ممکن هستند. با این حال نمایش نه چندان خوب ایتالیا مقابل  سوئد باعث شد تا انتظارات نسبت به بازی اول از آنها پایین بیاید. با این حال کونته اعلام کرده که قصد دارد تغییراتی در این بازی در تیمش به وجود بیاورد و بازیکنانی مثل ادر، ده روسی، کیه‌لینی، بونوچی،‌بوفون و تیاگو موتا که یک کارت زرد دریافت کرده اند،‌ احتمالا در این دیدار به میدان نخواهند رفت. همچنین آنتونیو کاندروا به دلیل مصدومیت احتمالا نمی‌تواند آتزوری را همراهی کند.

 


ایرلند


ایرلند با یک شکست و یک تساوی در قعر جدول گروهش قرار گرفته و شانسی تقریبا مشابه سوئد برای صعود به دور بعد دارد. با توجه به اینکه ایتالیا قصد استراحت دادن به برخی ستاره‌های خود را دارد، فرصت مناسبی برای ایرلند است تا با کسب نتیجه ای مطلوب، به صعود به مرحله بعد رقابت‌ها فکر کند. دو تیم تا به حال 6 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که 3 بازی با نتیجه تساوی، 2 بازی با پیروزی ایتالیا و 1 بازی با پیروزی ایرلند به پایان رسیده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1121493

دیدگاه‌ها