کد خبر : 1337252 | 09 تیر 1395 ساعت 09:47 | 95.5K بازدید | 0 دیدگاه

میناوند:

امیدوارم مشکل رامین و طارمی به تیم ملی نکشد

جدایی مهدی طارمی و رامین رضائیان از پرسپولیس ناراحتی هواداران این را تیم را به همراه داشت و آنها با صراحت ناراحتی خود را در فضای مجازی ابراز می کنند.

امیدوارم مشکل رامین و طارمی به تیم ملی نکشد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند که پیش تر در موضع حمایت از رامین رضائیان برآمده بود و خواسته بود که او را زود قضاوت نکنیم در این باره می گوید: ناراحتی هواداران پرسپولیس طبیعی است و این به خاطر مدت زمانی است که صرف پیگیری و مذاکره با این دو بازیکن شده است. رامین و مهدی طارمی می توانستند به شکل بهتری از پرسپولیس جدا شوند بی آنکه هواداران ناراحت شوند.


مهرداد میناوند ادامه می دهد: من هم بازی مهدی طارمی را دوست دارم و هم بازی رامین رض ئیان را. این دو از خوب های فوتبال ایران بوده و هستند. اما نباید فراموش کرد این دو بازیکن در بستر پرسپولیس مطرح و شاخص شدند و از پرسپولیس بود که به تیم ملی راه یافتند. شاید بهتر بود به نوعی دین خود را به تیم اداء می کردند و اگر شرایط فوتبال حرفه ای ایجاب می کرد که از پرسپولیس جدا شوند می توانستند به شکل بهتری این کار را انجام دهند. اینکه باشگاه و هواداران را در جریان تمایل خود برای جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیم خارجی قرار می دادند. البته این اتفاق در مورد مهدی طارمی کمی رخ داد! با این حال او به باشگاه رفته بود و در مورد تمدید قرارداد خود صحبت هایی داشت و در حالی که هواداران منتظر بودند تا قرارداد خود را تمدید کند خبر قرارداد وی با تیم ترکیه ای منتشر شد.


میناوند در پایان برای رامین رضائیان و مهدی طارمی آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم جو ایجاد شده علیه این دو بازیکن از بین برود چون بازی های تیم ملی در پیش است و تیم ملی برای موفقیت به حمایت همه به خصوص هواداران پرسپولیس نیاز دارد. امیدوارم بازیکنان جانشین به گونه ای عمل کنند که مردم خیلی به نحوه جدایی این دو بازیکن فکر نکنند. هر چند معتقدم زمان همه مشکلات راحل می کند.

دیدگاه‌ها