کد خبر : 1338246 | 13 تیر 1395 ساعت 11:52 | 263.4K بازدید | 6 دیدگاه

پایان استیلای آبی‌ها در تیم زردپوش

فتح نفت به دست پرسپولیسی‌ها

نفت تهران پیراهن خود را به رنگ قرمز تغییر داد.

فتح نفت به دست پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، این یک پیام روشن به فوتبال ایران است تا تیمی که در دو سال گذشته تلاش می‌کرد از استقلالی‌بودن سرمربی‌اش هویت  بگیرد، حالا آشکارا گرایشی مخالف را پیشه کرده است.


حدود دو سال قبل روزی که علیرضا منصوریان هدایت تیم نفت تهران را برعهده گرفت، پیش بینی می شد که این تیم به پایگاهی برای استقلالی ها تبدیل شود و نفراتی جذب تیم شوند که تمایلشان به رنگ آبی بیشتر است. منصوریان استارت آبی کردن نفت را با انتخاب دستیاران اصلی اش زد که هردو سابقا بازیکن استقلال بودند؛ محمد خرمگاه و علی چینی. در عین حال بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشتند و یا علاقه‌مند بودند به این بروند (بماند که بعضی از آنها بعدها رنگ عوض کردند و عضو پرسپولیس شدند) به نفت آمدند تا از استقلال به عنوان پایگاه شماره دو استقلالی های مقیم تهران یاد شود.


وقتی بحث بازی های آسیایی نفت پیش آمد منصوریان ابتدا از استقلالی ها خواست برای حمایت تیمش به ورزشگاه بروند و اکثر آنهایی که به خواسته سرمربی کنونی استقلال تن دادند، هوادار تیم آبی پوش پایتخت بودند و به عشق کاپیتان سابق تیم خود راه آزادی را در پیش گرفتند تا از نفت ایران حمایت کنند.


با پایان دوران منصوریان در نفت و تغییر مالکیت این باشگاه، حالا ورق کاملا برگشته است. مالک جدید باشگاه نفت، همان شرکتی است که دو سال پیش به عنوان اسپانسر سرخپوشان پایتخت فعالیت می کرد و پس از فسخ قراردادش با پرسپولیس حتی برای خرید امتیاز این باشگاه نیز اقدام کرد که موفق نبود.


با حضور بهنام پیشرویی‌ها در تیم طلایی پوش نفت، طبیعی است که تمایل آنها به رنگ قرمز بیشتر نمود پیدا کند. مدیران جدید باشگاه در نخستین اقدام خود رنگ پیراهن دوم تیم را از آبی به قرمز تغییر دادند. همچنین قرار است در پیراهن اول تیم که زردرنگ است نیز رگه هایی از رنگ قرمز وجود داشته باشد. در این راستا رنگ پوسته سایت باشگاه نفت هم به رنگ قرمز در آمد تا علاقه مدیران جدید باشگاه به پرسپولیس بیشتر نمایان شود. با شرایط موجود چه بسا سرمربی آینده این باشگاه نیز از بین پیشکسوتان پرسپولیس انتخاب شود.

 

1124169

دیدگاه‌ها