کد خبر : 1339603 | 19 تیر 1395 ساعت 14:29 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

حادثه تلخ برای خرید جدید سپاهان

نوروزی در بیمارستان اصفهان بستری شد

خرید جدید سپاهانی ها که با سرو صدای فراوان به این تیم پیوسته بود در آستانه لیگ شانزدهم با حادثه تلخی در تمرینات روبرو و در بیمارستان بستری شد.

نوروزی در بیمارستان اصفهان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، دنیل نوروزی بازیکن دو ملیتی سپاهان که سابقه بازی در دانمارک را دارد و به عنوان یکی از خریدهای جالب توجه عبدا.. ویسی به جمع زردپوشان نصف جهان پیوست امروز صبح در تمرینات وزنه تیمش با حادثه ای تلخ و عجیب روبرو شد که باعث بستری شدن این بازیکن در بیمارستان و وارد شدن یک شوک منفی به اردوی سپاهانی ها شد.


ماجرا از جایی شروع شد که دنیل نوروزی در سالن وزنه مشغول انجام حرکات کششی مخصوص با دستگاه بود که در یک لحظه به دلیل پاره شدن کش یکی از دستگاه ها و در رفتن میله آهنی این دستگاه صورت نوروزی از ناحیه فک با آسیب جدی روبرو و وضعیت خرید سپاهانی ها را با وخامت روبرو کرد تا کار به اورژانس و بستری شدن در بیمارستان کشیده شود.


گفته می شود این بازیکن از ناحیه صورت با آسیب های جدی روبرو شده تا جایی که تعداد زیادی از دندان های او شکسته و فک این بازیکن هم ضرب دیده و خونریزی شدید لب نوروزی هم با بخیه های زیاد بند آمده است. پزشکان در حال حاضر وضعیت هافبک دو ملیتی سپاهان را زیر نظر دارند گرچه کادر پزشکی سپاهان مدعی است که وضعیت او زیاد حاد نیست و همه چیز تحت کنترل است تا روند درمان این بازیکن طی شود.

دیدگاه‌ها