کد خبر : 1339951 | 20 تیر 1395 ساعت 21:50 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

فولر: آلمان بهترین فوتبال یورو را نشان داد

سرمربی سابقه تیم ملی آلمان درمورد تردید در شایستگی‌های این تیم به رغم حذف از یورو هشدار داد.

فولر: آلمان بهترین فوتبال یورو را نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، پنج‌شنبه شب در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا 2016 تیم ملی آلمان با دو گل از فرانسوی‌های میزبان شکست خورد و از ادامه این تورنمنت بازماند.

به رغم این شکست رودی فولر عقیده دارد مانشافت در مسیر خوبی قرار دارد و آماده مواجهه با چالش‌های بعدی است. این اسطوره 56 ساله که در "بیلد ام زونتاگ" می‌نویسد، اظهار داشت:" فقط می‌توانم یکبار دیگر تکرار کنم: آلمان بهترین فوتبال یورو را نشان داد.

 

البته مطمئنا جای خالی یک مهاجم میانی کلاسیک در ترکیب ما به چشم می‌آمد که نشان می‌دهد در این قسمت نیاز به تربین نیروهای بیشتری داریم. اما درمورد تمامی پست‌های دیگر در حال حاضر هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا از یک لشکر آماده و درجه یک برخورداریم."

 

 

1124060

 


فولز که در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن فعالیت می‌کند، افزود:" تیم ملی ما از بسیاری جهات بهتر از جام جهانی 2014 در ریو بود و تنها نقصی که وجود داشت و موجب شد نتوانیم در نیمه‌نهایی برابر تیم میزبان گلی به ثمر برسانیم، عدم استفاده از فرصت‌ها بود.

 

اما سبک بازی ما همین است و همین سبک هم ما را سال 2014 قهرمان جهان کرد. اگر می‌توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم، خیلی تعیین‌کننده بود. اما در بازی‌هایی مثل اسلوواکی و ایتالیا عالی بودیم؛ در اولی که بعد از ده دقیقه تکلیف روشن شد و در دومی هم حریف واقعا شانسی نداشت."

 

دیدگاه‌ها