کد خبر : 1340145 | 21 تیر 1395 ساعت 17:22 | 84.5K بازدید | 0 دیدگاه

هوگو سانچس در مصاحبه با مارکا

اشک های رونالدو مرا به گریه انداختند

اسطوره مکزیکی باشگاه رئال مادرید از اینکه رونالدو شب گذشته توانست جام قهرمانی یورو 2016 را بالای سر ببرد بسیار خوشحال است.

اشک های رونالدو مرا به گریه انداختند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پرتغال با وجود اینکه رونالدو را دقیقه 25 به دلیل مصدومیت از دست داد توانست با شکست 1-0 فرانسه قهرمان یورو 2016 شود. اشک های رونالدو هنگام خروج از زمین بسیاری را منقلب کرد.

 

1125691

 

هوگو سانچس، ستاره مکزیکی دهه 80 باشگاه رئال مادرید که سابقه چند بار آقای گلی لالیگا را در کارنامه دارد، در رابطه با قهرمانی پرتغال به مارکا گفت:" از این قهرمانی بسیار خوشحال شدم. به خاطر رونالدو دوست داشتم پرتغال فاتح یورو 2016 شود و حالا هم بسیار خوشحال هستم چون رونالدو و پرتغال شایسته این قهرمانی بودند."

 

مصدومیت رونالدو:" بازی را کنار دخترانم تماشا می کردم. وقتی رونالدو به زمین افتاد و تقاضای تعویض کرد متاثر شدم. اشک های او را که دیدم، نتوانستم جلوی گریه خودم را بگیرم. همه در خانه شگفت زده شده بودیم. البته معتقدم خطای پایت به عمد نبود و از این مسائل در فوتبال همیشه رخ می دهد.

امیدوارم مصدومیت رونالدو جدی نباشد و خیلی زود بتواند به میادین برگردد. معتقدم با این قهرمانی، رونالدو شانس اول تصاحب توپ طلا خواهد بود. آمار و ارقام چه در سطح باشگاهی و ملی ثابت می کنند که رونالدو جلوتر از مسی، سوارز و گریزمان است."

دیدگاه‌ها