کد خبر : 1341304 | 26 تیر 1395 ساعت 16:06 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: یووه از حضور ایگواین خوشحال می شود

سرمربی یوونتوس شایعه حضور مهاجم آرژانتینی ناپولی در تیم خود را رد نکرد.

آلگری: یووه از حضور ایگواین خوشحال می شود

به گزارش "ورزش سه"، شایعه انتقال جنجالی گونسالو ایگواین، مهاجم ناپولی، به یوونتوس هر روز پر رنگ تر می شود. مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، آخرین نفری است که پیرامون این انتقال به صحبت پرداخته است.

 

 

1123300

 

 

آلگری بعد از پیروزی 1-6 برابر سان مائورو در دیداری دوستانه، به اسکای اسپورت گفت: بعد از 10 روز تمرین، به یک دیدار تدارکاتی قبل از رفتن به استرالیا احتیاج داشتیم.

میرالیم پیانیچ، خرید جدید یوونتوس هم در این دیدار به میدان رفت. الگری در مورد عملکرد پیانیچ گفت: میرالیم کیفیت فوق العاده ای دارد و فکر نمی‌کنم برای بازی کردن در هیچ کدام از نقاط خط میانی مشکلی داشته باشد. زوج او و پوگبا، می تواند ترکیب فوق العاده‌ای را تشکیل دهند.

آلگری افزود: امسال زمان بیشتری برای تمرین کردن نسبت به سال گذشته داریم و مجبور نیستم برای بازی سوپر کاپ در آگوست آماده شویم.

او گفت:" بازیکنان خوب همواره در هر باشگاهی مورد استقبال قرار می گیرند. برای رقابت در سطح اول فوتبال ارپا شما به بازیکنان توانا از لحاظ تکنیکی نیاز دارید. بازیکنان با کیفیتی که بتوانند تیم را به جلو ببرند."

 

آلگری همچنان در مورد پل پوگبا گفت:" ما 2 بازیکن فرانسوی داریم که بازیکن یووه محسوب می شوند. امیدوارم هر 2 بازیکن به حضور خود در تورین ادامه دهند."

دیدگاه‌ها