کد خبر : 1341545 | 27 تیر 1395 ساعت 15:10 | 226.3K بازدید | 31 دیدگاه

وعده آقای گل بعد از قرارداد

طارمی: امسال گل‌های بیشتری می‌زنم

مهدی طارمی در نهایت امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از قرارداد با این تیم در میان تشویق هواداران پرسپولیس از باشگاه خارج شد و پس از اعتراف به اشتباه خود، عنوان کرد از امروز در تمرینات حاضر خواهد شد.

طارمی: امسال گل‌های بیشتری می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور مهاجم سرخ در باشگاه و قرارداد مجدد مهدی طارمی با پرسپولیسی ها ، وی درباره شرایط فعلی خود و این تیم گفت: 


جدایی از پرسپولیس بزرگترین اشتباه زندگی ام بود
هرکسی در زندگی خود اشتباهات بزرگ و کوچکی دارد و ترکیه رفتن من هم بزرگترین اشتباه زندگی ام بوده است، پس از جدایی از تیم هم پشیمان شدم، الان خیلی خوشحال هستم که به باشگاه محبوبم برگشتم، امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشیم و بتوانیم در هر دو جام حذفی و لیگ برتر قهرمان شویم. 


امیدوارم هواداران من را ببخشند
کتمان نمی‌کنم اشتباه کردم ولی برگشتم و خیلی خوشحالم که مجددا پرسپولیسی شدم، از هواداران پرسپولیس باز هم عذرخواهی می‌کنم. چیز زیادی نمی گویم فقط امیدوارم هواداران پرسپولیس من را ببخشند.


در رابطه با قراردادها با وکیلم صحبت کنید
در رابطه با بحث های مربوط به قرارداد من با پرسپولیس و ریزه اسپور و مسائل مربوط به آنها من چیزی نمی گویم، من اصلا به این ها فکر هم نمی کنم چرا که فقط بحث های حاشیه ای است و می تواند باعث عقب افتادن من بشود، خواهش می کنم این سوالات را از وکیلم و آقای طاهری بپرسید. 


این بار گل های بیشتری می زنم
تمام تلاشم را خواهم کرد تا بازهم بتوانم با پرسپولیس آقای گل شوم، امیدوارم این بار بتوانم تعداد گل های بیشتری به ثمر برسانم و به امید خدا بتوانم عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را به دست بیاورم. 


اسکلت تیم حفظ شده است
خدا را شکر اسکلت سال گذشته تیم حفظ شده و چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده اند، بازیکنانی مانند ساسان انصاری، بیرانوند، آقای حسینی، آرام طبع، امیری و ... می توانند به تیم کمک زیادی کنند. 


باز هم بازی خوب و بازهم فوتبال هجومی
پس از صحبتهایی که با بازیکنان زدم فهمیدم اردوی بسیار خوبی برگزار شده و بازیکنان و تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می برند، امیدوارم امسال هم بتوانیم مانند سال گذشته بازی های خوب و هجومی ارائه دهیم و تعداد گل های کمتری دریافت کنیم و بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم. 


پرسپولیس متفاوتی می بینید
امسال پرسپولیس خیلی متفاوت تر از سال گذشته بازی می کنیم، لیگ قبلی با اینکه برای اولین بار بود که کنار هم بودیم به خوبی با یکدیگر هماهنگ شدیم اما در لیگ پیش  رو دومین سالیست که کنار هم هستیم و می توانیم به مراتب بهتر از قبل بازی کنیم و شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم. 


برای استقلال کری نمی خوانم
من برای بازی مقابل استقلال از الان کری نمی‌خوانم وظیفه من این است که داخل زمین بازی کنم و گل بزنم. به بقیه تیم‌ها کاری ندارم و همه تلاشم را به کار می بندم تا به قهرمانی پرسپولیس در لیگ پیش رو کمک کنم. 


وی در پایان یادآور شد: بدون شک از امروز در تمرینات حاضر می شوم و مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها