کد خبر : 1342055 | 29 تیر 1395 ساعت 12:35 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیش از حد سخت گیری کردند

واکنش جهانبازی به رد شدنش در تست داوران

داور فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تست آمادگی جسمانی گرفته شده تکرار شود.

واکنش جهانبازی به رد شدنش در تست داوران

به گزارش "ورزش سه"، مردود شدن نزدیک به یک چهارم داوران فوتبال در تست آمادگی جسمانی باعث نگرانی جامعه فوتبال شده است. بسیاری از داوران مطرح لیگ برتری نتوانستند در این تست مجوز حضور در بازی‌های لیگ برتر را دریافت کنند و این موضوع واکنش بسیاری از داوران را در پی داشته است.


یکی از داورانی که نتوانست نمرات لازم برای قبولی در تست را دریافت کند، یدالله جهانبازی بود. جهانبازی در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: تست‌هایی که گرفته شد، نسبت به سال قبل بسیار سنگین‌تر شده بود و نا آشنا بودن داوران با آیتم‌ها باعث مردودی بسیاری از نفرات شد. من هم نتوانستم تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارم.


او ادامه می‌دهد: منتظر تصمیم کمیته داوران در این باره هستیم. ما امیدواریم تست مجدد گرفته شود. به هر حال خیلی از داوران دیگر نیز نظرشان همین امر است. اگر این تست تجدید شود شاید ما بتوانیم مجوز لازم را کسب کنیم و در فصل آینده نیز در لیگ برتر سوت بزنیم.


جهانبازی در پایان می‌افزاید: سخت گیری‌هایی که امسال انجام شد، بیش از حد بود. دلیلش را نمی‌دانم اما همین که تعداد زیادی از داوران رد شده‌اند، همه چیز را به خوبی نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها