کد خبر : 1342074 | 29 تیر 1395 ساعت 13:43 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

هرروز که می گذرد، بیشتر شیفته دایی می شوم

حمدی‌نژاد: احترام منصوریان واجب است

مدافع تیم نفت تهران اعلام کرد تیمش در هفته اول لیگ برتر انگیزه ویژه ای مقابل استقلال دارد.

حمدی‌نژاد: احترام منصوریان واجب است

وحید حمدی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار با "ورزش سه"، درباره شرایط نفت تهران اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذاریم. مربیان روی مسائل تاکتیکی نیز کار کرده اند و تقریبا آماده هستیم تا مقابل استقلال در هفته اول به میدان برویم.


وی درباره تقابل با منصوریان و استقلال در هفته اول بیان کرد: بی تردید برای تمام بازیکنان نفت بازی با استقلال با حضور علیرضا منصوریان که دو سال در نفت حضور داشته، انگیزه ویژه ای ایجاد می کند. همه ما پارسال شاگرد منصوریان بودیم و سعی می کنیم در بازی با استقلال شایستگی هایمان را به نمایش بگذاریم. انشاءالله بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.
مدافع نفت تهران همچنین گفت: قطعا قبل از بازی نفت تهران و استقلال، به سمت منصوریان می رویم و از او رخصت می گیریم. منصوریان برای ما زحمت کشیده و احترامش واجب است. امیدوارم با رخصت گرفتن از او گوشه ای از محبت هایش را جبران کنیم. 


حمدی نژاد درباره آینده تیمش افزود: کار کردن با علی دایی واقعا لذتبخش است. هرروزی که از تمرینات می گذرد، بیشتر شیفته علی دایی می شویم. دایی تمرینات شادابی را برای بازیکنان در نظر گرفته و امیدوارم بتوانیم امسال مزد این تمرینات خوب را در طول فصل بگیریم.

دیدگاه‌ها